خبرگزاری کار ایران

تلاش ذوبی‌ها برای گرفتن ورزشگاه نقش جهان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۵۷

مدیرعامل ذوب‌‎آهن در تلاش است تا دیدارهای تیمش به ورزشگاه نقش جهان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب‌آهن اخیراً ورزشگاه فولادشهر را که محل دیدارهای خانگی این تیم در لیگ برتر است زیر کشت برده و اقدام به تعویض چمن آن کرده است و به همین دلیل تا دو ماه آینده امکان برگزاری بازی در این محل وجود ندارد.

به همین منظور ذوبی‌ها باید برای برگزاری 2 یا 3 بازی آینده خود به فکر یک ورزشگاه دیگر باشند و ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برای محل میزبانی بازی‌های ذوب‌آهن معرفی شده است.

در همین راستا خبر می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن با وجود معرفی ورزشگاه یادگار امام (ره) به دنبال برگزاری دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان هستند و سعید آذری، مدیرعامل باشگاه در حال رایزنی برای این کار است.

تا این لحظه در مذاکرات آذری با سپاهان و مسئولان ورزشگاه توافقی حاصل نشده است.

ذوبی‌ها ابتدای فصل هم درخواست بازی در نقش جهان را ارائه دادند که از آنها برای هر بازی 100 میلیون تومان به عنوان اجاره ورزشگاه خواسته شد و همین موضوع باعث شد به توافق نرسند.

باید دیدر در نهایت ذوب‌آهن می‌تواند برای 2 تا 3 بازی خانگی در نقش جهان به میدان برود یا مجبور است در قم از سایر تیم‌ها میزبانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز