خبرگزاری کار ایران

مهم نیست چه کسی به جام جهانی برود، مهم تیم ملی است

رضایی: امیدواریم در جام جهانی خوش بدرخشیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۱۶

لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم و این آرزوی من بود.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی که به اردوی تی ملی دعوت شده است در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در تیم ملی هستم و می‌خواهم کمک کنم تا تیم ملی موفق شود. بازی با توگو می‌تواند برای آمادگی ما جهت حضور در جام جهانی خوب باشد.

وی ادامه داد: توگو از نظر جسمی و بدنی تیم خوبی است و می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. امیدوارم از این بازی‌ها بیشتر داشته باشیم و بتوانیم در جام جهانی خوش بدرخشیم.

وی درباره حضور در اردوی تیم ملی ایران اظهار داشت:  خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد، آن را دوست دارم هر کس یک هدف در آینده دارد، من هم سعی کردم به هدفم برسم. بله خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم و این آرزوی من بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه توگو به جام جهانی صعود نکرده فکر می‌کنی بتواند حریف خوبی برای ما باشد، خاطرنشان کرد: بله؛ ما با یک تیم آفریقایی بازی می‌کنیم و آنچه را که یک تیم باید از نظر بدنی داشته باشد این تیم دارد. توگو معمولی نیست و حریف خوبی برای ما بشمار می‌رود.

رضایی افزود: من تلاشم را می‌کنم به تیم ملی کمک کنم مهم نیست چه کسی به جام جهانی می‌رود اما هر کسی که می‌رود امیدوارم به تیم ملی کمک کند. بعد از تیم ملی درمورد تیم باشگاهی‌‌ام صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز