خبرگزاری کار ایران

بوناچیچ: به بازیکنانم تبریک می‌گویم/ باختیم چون 2 گل خوردیم و فقط یک گل زدیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۶۷

مربی گسترش فولاد از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند اما تراکتورسازی از موقعیت‌های نصفه و نیمه استفاده کرد و پیروز شد.

وی در واکنش به اینکه چرا اینقدر تیمش ضعیف نتیجه می‌گیرد و دلیل باخت امروز آنها چه بوده است، عنوان کرد: فقط در مورد مسائل فنی سوال کنید، در مورد چیزی غیر از این صحبتی نمی‌کنم. دلیل باختمان این بود که امروز ما 2 گل خوردیم و چون یک گل زدیم بازی را باختیم!

سرمربی گسترش فولاد در واکنش به اینکه آیا به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا نه، گفت: در این مورد می‌توانید از باشگاه سوال کنید، از شما می‌خواهم راجع به مسائل فنی بپرسید. با مطرح کردن این صحبت‌ها دنبال چه هستید؟ یک سوال مشخص مطرح کنید، چرا مثل برنامه‌های جایزه‌ای حرف می‌زنید؟

بوناچیچ با اشاره به مسائل فنی بازی تیمش با تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: در نیمه اول کنترل بازی را کامل در دست داشتیم، یک موقعیت صددرصد از دست دادیم و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم، در نیمه دوم با همان اداره بازی را شروع کردیم و موقعیت‌های خطرناکی هم روی دروازه ایجاد کردیم اما در یکی از حملات توپ لو رفت و همان اشتباه باعث شد که دروازه‌مان باز شود. در حقیقت دو اشتباه پشت سر هم منجر به گل تراکتورسازی شد.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که چقدر به آینده تیمش امید دارد، اظهار داشت: بازی به بازی بهتر می‌شویم و اگر هم امروز فرصت‌های دو تیم را مقایسه کنید خواهید دید کفه ترازو به نفع ما سنگین‌تر بود. امروز آن دقتی که باید داشته باشیم را نداشتیم، مخصوصا در 10 دقیقه آخر بازی که این فقط ما بودیم که فوتبال بازی می‌کردیم و حریف فقط دفاع می‌کرد.

بوناچیچ درباره اینکه چرا تیمش اینقدر روی ضدحملات گل می‌خورد، تصریح کرد: نمی‌توانم در کیفیت انفرادی بازیکنان تاثیری داشته باشم، ما کنترل بازی را در دست داریم و موقعیت ایجاد می‌کنیم در واقع حریف را ما تحت فشار قرار می‌دهیم اما روی یک اشتباه گل می‌خوریم. دنبال این نیستیم که عقب بازی کنیم بلکه می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم اما قبول دارم که روی ضدحملات گل می‌خوریم و این به خاطر اشتباهات فردی است. ما در برگشت به دفاع مشکل داریم و به خاطر همین روی ضدحملات گل می‌خوریم.

وی راجع به عملکرد آندو و اشتباهی که او روی گل اول تراکتورسازی داشت، تاکید کرد: آندو تا زمانی که توان داشت ما از عملکردش راضی بودیم، اما روی همان گل آندو نشان داد که در حال افت است و به خاطر خستگی آن اشتباه را مرتکب شد.

سرمربی گسترش فولاد در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه خط هافبک تراکتورسازی بهتر از خط هافبک گسترش فولاد عمل کرد، گفت: اگر واقعا تراکتورسازی کنترل بازی را در دست داشت موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کرد، اما اینطور نبود، ابتکار عمل در بیشتر دقایق بازی در دست ما بود، ما اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم، شرایط خیلی فرق می‌کرد. تراکتورسازی نیمه دوم گل زد و عقب کشید و این ما بودیم که به بازی سرعت دادیم و موقعیت ایجاد کردیم اما در کل ما امروز دقت، تمرکز و سرعت کم داشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز