خبرگزاری کار ایران

ظهور مدعی جدید برای کفش طلا؛ چه کسی جادوگر را نجات داد؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۵۸

نفت تهران با تک گل مهاجم خوش تکنیکش به برتری برابر شاگردان زلاتکو کرانچار دست یافت.

به گزارش ایلنا،‌ نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برابر سپاهان اصفهان به میدان رفت که در پایان این دیدار شاگردان علی کریمی به برتری برابر حریف اصفهانی دست یافتند.

نفت تهران که با هدایت علی کریمی به یک تساوی و یک شکست دست یافته بود در دیدار روز گذشته محتاطانه عمل کرد اما با تک گل عیسی آل کثیر که در دقیقه 72 به ثمر رسید به سه امیتاز ارزشمند دست یافت تا آنها ابتدا جایگاهشان در جدول را تغییر بدهند و همچنین اولین پیروزی علی کریمی در قامت سرمربیگری را رقم بزنند.

عیسی آل کثیر که در فصل جاری به عنوان مهاجم هدف در ترکیب نفت به میدان رفته نمایش خیره کننده‌ای داشته و اکنون به همراه مرتضی تبریزی در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

این مهاجم خوزستانی روز گذشته موفق شد گل سه امتیازی را وارد دروازه سپاهان اصفهان کند تا ضمن اینکه میزبان بازی روز گذشته را به رده های پایینی جدول هدایت کند موفق شود نفت را به رده هشتم برساند.

آل کثیر با وجود امین منوچهری دیگر مهاجم این تیم که پس از هفته‌های ابتدایی به ترکیب این تیم ملحق شده است،‌ همچنان به عنوان گزینه اول کریمی در خط حمله حضور دارد و نمایش چشمگیر او تا به امروز شاید در پایان فصل به تصاحب کفش طلا تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز