خبرگزاری کار ایران

بزرگترین دستاورد استقلال در روز تولد/ عدد 6 خوش یمن شد!

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۲۷

استقلال تهران با شکست سپید رود طلسم های زیادی را شکست.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در اولین بازی هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2-1 سپیدرود رشت را شکست دهد و با 8 امتیاز موقتا به رده نهم جدول رده بندی صعود کند.

این برد در روز تولد باشگاه استقلال رقم خورد و نکات جالبی در دل خود داشت. طلسم های زیادی در این مسابقه شکست.

×آبی پوشان تهرانی موفق شدند برای اولین بار در این فصل بیرون از خانه به برتری برسند. برد قبلی در برابر تراکتورسازی در هفته سوم بود که بدست آمد.

×سرانجام در این فصل یک مهاجم برای استقلال گل زد. جابر انصاری موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند. استقلال در جام حذفی هم دو گل زده بود اما هیچ کدام توسط مهاجمان زده نشده بود.

×استقلال برای نخستین بار در این فصل از رقابت های لیگ برتر بیش تر از یک گل در یک بازی به ثمر رساند.

×استقلال برای اولین بار در این فصل موفق شد در دو بازی پیاپی گل بزند. آنها هفته پیش هم یک گل به ذوب آةن زده بودند.

×آبی پوشان تهرانی توانستند برای اولین بار در نیمه دوم گل بزنند. دو گل قبلی استقلال در لیگ برتر در نیمه نخست زده شده بود.

×با در نظر گرفتن اینکه روزبه چشمی در این فصل دوباره به استقلال آمد و قرارداد بست؛ جابر انصاری اولین و تنها گلزن این تیم است که در فصل قبل هم برای این تیم بازی کرده است. جپاروف و شجاعیان و چشمی دیگر گلزنان استقلال در این فصل بوده اند که همگی امسال قرارداد بستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز