خبرگزاری کار ایران

بدترین آمار بایرن بعد از 13 سال

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۲۴

بایرن مونیخ با تساوی که مقابل ولفسبورگ رقم زد به یک رکورد منفی دست یافت.

به گزارش ایلنا، بایرن برای نخستین بار بعد از شش سال نتوانست در یک بازی بعد از زدن دو گل برنده از زمین خارج شود. اگر بخواهیم بازی‌های خانگی این تیم را ملاک قرار دهیم از سال 2004 بایرن مونیخ برتری دو گله خود را در یک بازی از دست نداده بود یعنی از 13 سال پیش.

مارتین اشمیت که بعد از اخراج آندریاس یونکر مربی ولفسبورگ شده برای دومین بار روی نیمکت این تیم نشست. او برای سومین بار متوالی از سفر به آلیانتس آره نا دست خالی برنگشت و نخستین مربی بعد از یورگن کلوپ در سال‌های 2014-2011 است که سه بار متوالی در خانه بایرن نباخته. این مربی سوییسی در دو بازی به‌عنوان مربی ماینتس یک برد و یک تساوی از سفر به مونیخ به دست آورده.

ولفسبورگ برای نخستین بار از دسامبر 2001 توانست از سفر به مونیخ امتیاز بگیرد. اهمیت مانوئل نویر خیلی بیشتر به چشم آمد وقتی دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ اجازه داد ولفسبورگ به بازی برگردد و دو گل خورده مقابل مدافع عنوان قهرمانی را جبران کند و در نتیجه به یک امتیاز باارزش از سفر به مونیخ دست پیدا کند.

اسون اولریش نمی‌توانست روی ضربه سر دقیقه 83 دانیل دیداوی کاری بکند اما ضربه ایستگاهی ابتدای نیمه دوم ماکسیمیلیان آرنولد از فاصله حدودا 30 متری با اشتباه فاجعه بار او به گل تبدیل و میهمان به بازگشت امیدوار شد. بایرن این بازی را در حالی مساوی کرد که با پنالتی روبرت لواندوفسکی و گل آرین روبن پیش بود و با توجه به فرصت‌های متعدد گلزنی روی دروازه گرگ‌ها به نظر می‌رسید برد پرگلی به دست آورد اما در آستانه بازی بسیار حساس چهارشنبه در زمین پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان نتیجه خوبی نگرفت. بایرن که بعد از باخت شوکه کننده دو هفته قبل به هوفنهایم، در سه برد خود 10 گل زده بود با حضور روبن، توماس مولر، فرانک ریبری و لواندوفسکی مثل همیشه گلزن و فرصت‌طلب نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز