خبرگزاری کار ایران

آقاخان: شادی پس از گلم اشتباه بود/ گل به پرسپولیس بیشتر از استقلال به من چسبید

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۷۶

بازیکن پیکان در خصوص پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش ایلنا، مرتضی آقاخان در خصوص پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته ششم اظهار داشت: خدا را شکر بعد از هفته‌ها نتیجه خوبی گرفتیم و اشتباهات هفته‌های گذشته را تکرار نکردیم. ما در این دیدار با دقت و تمرکز بهتر کار کردیم و تلاش‌مان این بود که نتیجه خوبی بگیریم و نتایج ضعیف گذشته که با  بی‌دقتی و بی‌تجربگی بدست آمده بود را جبران کنیم و  از این بابت خوشحالم.

وی در مورد گلزنی خودش و شادی پس از گل گفت: تمام تلاش ما این بود که گل بزنیم و بتوانیم از گل زده محافظت کنیم و خوشحالم که به خوبی این کار را انجام دادیم. در مورد شادی پس از گلم متاسفانه مثل سال گذشته اشتباهم را تکرار کردم و قصدم هرگز بی‌احترامی به هواداران نبود. هواداران استقلال و پرسپولیس برای من عزیز هستند و هرگز قصد ناراحتی آنها را نداشتم و اگر از من ناراحت هستند معذرت می‌خواهم.

بازیکن پیکان در مورد مقایسه گلش به پرسپولیس با گلی که به استقلال زده بود گفت: متاسفانه در بازی با استقلال گلم سه امتیازی نشد و در دقیقه آخر پیروزی را از دست دادیم و برای همین گل سه امتیازی مقابل پرسپولیس شیرین‌تر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز