خبرگزاری کار ایران

با شکست مقابل ملوان بهت زده شدیم؛

ابراهیمی: صنعت نفت حریف گردن کلفتی بود!

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۷۱

هافبک سپیدرود رشت معتقد است شاگردان فراز کمالوند در زمین بازی گردن کلفت بودند و سه امتیاز حساس برابر آنها کمک زیادی در ادامه لیگ برتر به آنها می‌کند.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص پیروزی سپیدرود رشت برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر گفت: شروع خوب ما در بازی دیروز موجب شد تا خیلی زود به گل برسیم و صنعت نفت آبادان را غافلگیر کنیم. بازیکنان شان تا چشم به هم زدند دو بار گلزنی کردیم و نبض بازی را دست دست گرفتیم.

وی ادامه داد:‌ تلاش آنها در ادامه بازی را جذابتر کرد و خداراشکر توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم. بعد از شکستی که مقابل ملوان داشتیم هوادارن ناراحت بودند و همین باعث آزرده خاظر شدن ما شد که با پیروزی در بازی دیروز همه چیز به حالت اول بازگشت.

هافبک سپیدرود خاطرنشان کرد: تغییرات به موقعی در تیم ایجاد شد و باخت به ملوان برای ما به عنوان شوکی بود تا برخی موارد را یادآوری کند. تیم نفت هم تیم خیلی خوبی را تشکیل داده و آنها نسبت به سال قبل تغیرات زیادی داشتند و تیم گردن کلفتی بودند.

ابراهیمی درباره رویارویی با استقلال خوزستان در دیداری خارج از خانه اظهار داشت: جدی‌ترین مشکل ما در هفته بعدی آب و هوای خوزستان است. اگر با هوای این شهر کنار بیاییم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. برای کسب امتیاز به اهواز سفر می‌کنیم و امیدوارم حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز