خبرگزاری کار ایران

عملیات والورده پروژه جدید بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۹۵

مشکلات مدیریتی بارسلونا به زمین منتقل نشده است. زمین‌لرزه‌هایی که دفتر باشگاه را لرزانده‌اند در زمین تاثیری نگذاشته‌اند.

به گزارش ایلنا، برخی می‌خواهند مدیران باشگاه تغییر کنند و تماشاگران فریاد رای عدم اعتماد سر می‌دهند اما آرامش بر تیم بارسا حاکم شده است. ارنستو والورده شاید بهترین فرد در زمینه ارتباط برقرار کردن نباشد اما می‌داند که یک تیم فوتبال نباید مانند طرفداران، رسانه‌ها و هیات مدیره تحت تاثیر هیجانات باشد. دنیای آنها متفاوت است و اغلب کاملا با هم فرق دارد.

تیم قلب باشگاه است و جایی که پروژه جدیدی آغاز به کار می‌کند، باید خونسرد بود. برای این کار باید موانعی دور تیم چید. والورده این کار را آغاز کرده است. او تصمیماتی می‌گیرد که در ظاهر چندان مهم نیست اما می‌تواند آغاز چیزی مهم باشد.

برای مثال او تصمیم گرفت در شهرآورد کاتالونیا، پائولینیو و عثمان دمبله، گران‌ترین خریدهای تابستانی را روی نیمکت بگذارد. بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا درکی از بارسلونا و نوکمپ به دست بیاورند و بهترین کار این بود که این درک را از روی نیمکت کسب کنند، هرچند که همه می‌خواستند آنها از ابتدا در میدان باشند.

بارسای والورده دارد سر و شکل می‌گیرد و تبدیل به موجودیتی با هویت می‌شود. هنوز مسیری طولانی باقی است اما این پروژه دندان هم درآورده است. در این میان یک چیز عوض نشده: ستاره‌ای که همه چیز را شعله‌ور می‌سازد. حضور لیونل مسی باعث می‌شود همه امیدوار باشند و شاد، چون او می‌تواند پس از چند روز افتضاح با تیم ملی آرژانتین، در بارسا هت‌تریک کند، بهترین گلزن لیگ شود و بارسا را به صدر جدول برساند.

عثمان دمبله هم نشان داد که چه کاری از دستش برمی‌آید اما همه چیز از مسی شروع می‌شود و والورده تیم را از سر و صداهای بیرونی دور نگه داشته است. شروع با برد پنج‌گله مقابل اسپانیول اصلا بد نیست. اوضاع مادرید؟ صدای آنها مانند لالایی برای بارسلونا است.

روزنامه اسپورت - آلبرت ماسنو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز