خبرگزاری کار ایران

من سیتی 5-0 لیورپول؛ گواردیولا، کلوپ را له کرد!

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۲۶

من سیتی با 5 گل لیورپول ده نفره را شکست داد.

به گزارش ایلنا، در روزی که لیورپولی ها به دلیل اخراج سادیو مانه، بیش از یک نیمه 10 نفره بودند، شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک نمایش درخشان، توانستند با پنج گل حریف را شکست بدهند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 8 روی ضربه کوین دی بروین ایجاد شد اما ضربه او را سیمون مینیوله مهار کرد.

در دقیقه 13 سیتی صاحب یک موقعیت دیگر شد اما این بار فرناندینیو بود که نتوانست از این فرصت خوب استفاده کند.

بازی متعادل دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 22 این بار نوبت قرمزها بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند اما همکاری صلاح و فیرمینو به گل منجر نشد.

اما سرانجام در دقیقه 25، بازیکنان سیتی توانستند قفل دروازه قرمزها را باز کنند. روی پاس در عمق عالی از دی بروین، آگوئرو با مینیوله تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، دروازه لیورپول را باز کرد.

بعد از این گل لیورپولی ها پیش کشیدند و تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند. فشار حملات آنها باعث شد تا دروازه سیتی دو بار پیاپی تهدید شود اما ضربات امره جان و سادیو مانه راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در حالی که لیورپولی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، اخراج سادیو مانه در دقیقه 37، کار را برای آنها دشوار کرد. ستاره سنگالی لیورپول در تلاش برای رسیدن به توپ، برخورد شدیدی با دروازه بان سیتی داشت و داور هم با کارت قرمز او را اخراج کرد.

بازیکنان سیتی از برتری نفری شان استفاده کردند و دردقایق پایانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه لیورپول وارد کردند تا اینکه در دقیقه تلف شده، سرانجام به گل دوم رسیدند. ارسال عالی کوین دی بروین را گابریل ژسوس با ضربه سر، تبدیل به گل دوم سیتی کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و بعد از اینکه داور یک گل بازیکنان این تیم را نپذیرفت، ژسوس در دقیقه 53 حساب کار را 3-0 کرد.

این بار پاس در عمق عالی از داوید سیلوا پایه گذار گل سیتی بود. آگوئرو که با پاس سیلوا صاحب توپ شد، در موقعیت دو به تک به مینیوله، توپ را در اختیار گابریل ژسوس قرار داد تا ستاره برزیلی به راحتی دروازه را باز کند.

بعد از اینکه برای دقایقی از فشار حملات سیتی کاسته شد و بازیکنان این تیم بیشتر در میانه زمین، توپ و میدان را در اختیار داشتند.

اما در 20 دقیقه پایانی، بار دیگر بازیکنان این تیم حملات خطرناک تری را روی دروازه لیورپول ترتیب دادند و دو بار دیگر به گل رسیدند.

ابتدا در دقیقه 77، روی همکاری لروی سانه و بنجامین مندی، این ستاره آلمانی سیتی بود که با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

حملات سیتی برای زدن گل پنجم در وقت های تلف شده به ثمر نشست و سانه با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 5-0 کرد. با این پیروزی، سیتی 11 امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز