خبرگزاری کار ایران

بولت در انگلیس رستوران تاسیس می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۰۷۴

یوسین بولت گفته که قصد دارد یک رستوران زنجیره‌ای در انگلیس تاسیس کند.

به گزارش ایلنا، او این خبر را پس از بازنشستگی‌اش از دو و میدانی اعلام کرده است. بولت که مشهور است حتی در اوج دوران ورزشی‌اش هم نمی‌توانسته دست از خوردن همبرگر و ناگت مرغ بردارد، می‌خواهد 15 شعبه رستورانش به نام Tracks & Records را در پنج سال آینده در سراسر انگلیس افتتاح کند.

این رستوران کارش را در سال 2011 در جاماییکا آغاز کرده است و شعبات آن در انگلیس با همکاری شرکت جاماییکایی Franjam تاسیس می‌شود که بولت از شرکایش است.

بولت قراردادی با گروه SME امضا کرده که یک شرکت هولدینگ است که روی رستوران‌های فست‌فود و هتل‌ها تمرکز دارد. این گروه بودجه پروژه را تامین می‌کند.

این رستوران‌ها غذاهای سنتی جاماییکا را هم عرضه خواهند کرد و البته منو آنها شامل یک غذای خاص به نام «برگر یوسین» خواهد بود که دستورش را خود بولت تهیه کرده است.

بولت گفته: «لندن برای من همیشه جایی ویژه بوده و این به من فرصت می‌دهد که بینش و فرهنگمان را با شما هم به اشتراک بگذارم.»

این ورزشکار در آخرین مسابقه‌اش در دو چهار در صد متر امدادی، مصدوم شد و نتوانست مسابقه را به پایان برساند. او در حال حاضر رکورددار دو 100متر و دو 200متر دنیا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز