خبرگزاری کار ایران

جیب خالی بازیکنان نفت؛ وعده‌های بیهوده شرکت بهنام پیشرو کیش

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۸۸

بازیکنان نفت تهران در حالی در مسابقات لیگ برتر حاضر می‌شوند که ماه‌هاست با وعده وعیدهای بیهوده مسئولان این تیم مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان نفت تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برابر تراکتورسازی در حالی شکست خوردند که از انگیزه کافی برای پیروزی برخوردار نبودند اما دلیل این نمایش چیست؟

بازیکنان این تیم که مدت‌هاست با وعده وعیدهای بسیار مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش به دلشان صابون زده‌اند هنوز دریافتی نداشته و با جیب خالی باشگاه مجبور شدند ساعت‌ها در فرودگاه تهران منتظر پروازی باشند که اگر باشگاه مبلغی بیشتری برای این پرواز هزینه می‌کرد بازیکنان به جای خسته شدن در فرودگاه مدت استراحت بیشتری پیش از جدال سخت با تراکتورسازی پیدا می‌کردند.

اعضای کادرفنی نفت و بازیکنان به این موضوع معترض بودند اما این اقدامات بی اثر بوده چرا که هفته پیش باشگاه قول داده بوده در هفته جاری مبلغی را به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز کند که تا این مدت محقق نشده است.

مسئولان نفت تهران پیش از آغاز لیگ برتر به هر دری زدند و قول دادند تا مبلغی از درصد بدهکاران را پرداخت کنند و در لیگ برتر حضور داشته باشد اما وثیقه‌ای که شرکت بهنام پیشرو در اختیار فدراسیون قرار داده است به صورت سفته بوده و در صورت محقق نشده تعهدات این شرکت مسائل حاشیه‌ای زیادی برای نماینده ایران در آسیا رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز