خبرگزاری کار ایران

عادل فردوسی‌پور و ابراز امیدواری برای صعود پرسپولیس در گفتگو با AFC

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۸۳

عادل فردوسی پور در خصوص بازی پرسپولیس - الاهلی ادعا کرد که هیچ تیمی امتیاز میزبانی ندارد اما به نظرم پرسپولیس به لطف گل زده در خانه حریف صعود می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت AFC، عادل فردوسی پور درباره وضعیت بازی پرسپولیس و الاهلی اظهار داشت: من فکر می کنم این بازی بسیار نزدیک خواهد بود و به دلیل دور بودن و بازی نکردن در خانه واقعی فکر نمیکنم تفاوت خاصی بین بازی دو تیم باشد.

فردوسی پور در جواب سوال چه بازیکنی می تواند بازیکن کلیدی این دیدار باشد افزود: من فکر میکنم عمر ال سوما بازیکنی است که می تواند همیشه بازی متفاوتی از خود ارائه دهد. و مهدی طارمی به طور حتم تاثیر گذار ترین بازیکن پرسپولیس است هرچند کمی ناسازگاری دارد و واقعا بستگی به وضعیت روزش دارد و اگر روز خوبش در مقابل الاهلی باشد قطعا می تواند غیرقابل کنترل باشد.

فردوسی پور درباره اینکه چه تیمی می تواند برنده این بازی باشد گفت: ما با تیم متفاوتی در فصل گذشته مواجه شدیم که بازیکنان جوان، و یک سرمربی بلند همت مانند سرگی ربرو دارند و تیم نیاز به زمان دارد تات به پتانسیل کامل برسد اما اگر خدا بخواهد ما بازی را می بریم،اگر تیم ایرانی قرار باشد بعد از یک سال به تیم های برتر قهرمانی آسیا برسد آن تیم پرسپولیس است و واقعا پرسپولیس شایستگی رسیدن به یک چهارم نهایی را دارد.

اگر پرسپولیس بتواند به یک چهارم نهایی راه پیدا کند می تواند از حمایت برتری برخودار شود که تیم را قدرتمند می سازد و می تواند او را به یک حریف خطرناک برای تیم های آسیای شرقی تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز