خبرگزاری کار ایران

توفیق اجباری محرومیت حاتمی/ درخشش پدیده جوان در ترکیب تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۸۴

پدیده جوان تراکتورسازی درخشش خوبی در ترکیب تیمش داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در حالی در هفته چهارم به مصاف نفت تهران رفت که به نظر می‌رسید با توجه به لشکر مصدومان و محرومانش در این دیدار کار دشواری داشته باشد.

علاوه بر مصدومان زیادی که گل‌محمدی قادر به استفاده از آنها نبود، فرزاد حاتمی هم با محرومیت انضباطی مواجه شد تا کار این تیم سخت‌تر از قبل شود و دست سرمربی در انتخاب بازیکنان بسته‌تر از همیشه باشد.

در این میان گل‌محمدی مجبور بود مقابل تیم باتجربه نفت تهران از چند بازیکن جوان خود در ترکیب اصلی استفاده کند و گزینه او به جای حاتمی محروم، محمدرضا آزادی جوان بود که در دیدارهای گذشته این تیم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود.

آزادی که تنها 18 سال دارد، برخلاف انتظارها بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و با حرکات به موقعش بارها از مدافعان نفت عبور کرد و خط دفاع این تیم را آزار داد.

گل نخست تراکتورسازی هم که توسط ایرانپوریان به ثمر رسید هم روی حرکت خوب آزادی و پاس به موقعش برای ایرانپوریان به ثمر رسید.

به نظر می‌رسد محرومیت حاتمی توفیق اجباری برای تراکتورسازان بوده است و پدیده جوان تراکتورسازی به خوبی توانست جای او را پر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز