خبرگزاری کار ایران

ضربه‌ای که پرسپولیس به پیکان زد؛ ناکامی جلالی در کسب پیروزی

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۶۳

شاگردان مجید جلالی با گذشت 4 هفته از لیگ برتر هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

به گزارش ایلنا، پیکان تهران روز گذشته در مصاف با سپیدرود رشت در کسب سه امتیاز ناکام ماند تا به تنها تیمی لقب بگیرد که با گذشت چهار هفته از لیگ هفدهم در پیروز شدن ناموفق مانده است.

شاگردان مجید جلالی در هفته اول برابر پدیده متوقف شدند؛ در هفته دوم بازی را به پارس جنوبی جم واگذار کردند؛ هفته سوم مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند و روز گذشته هم در ورزشگاه عضدی به شکست نزدیک برابر سپیدرود رسیدند.

سرخپوشان گیلانی در حالی روز گذشته پیکان را شکست دادند که آنها هم در کسب سه امتیاز ناکام بودند و با این پیروزی توانستند خودروسازان را به این مقام برسانند.

مجید جلالی البته از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و در کنفرانس خبری روز گذشته هم اعلام کرد که آنها بدشانسی را پشت سر گذاشته اند اما نمی‌داند مشکل از کجاست.

اگرچه سرمربی پیکان اعتقاد دارد هنوز دلیل اصلی برای عدم نتیجه گیری شاگردانش پیدا نکرده روز گذشته اعلام کرد سیامک نعمتی و گادوین منشا، دوستاره‌ای که فصل گذشته روی 30 گل پیکان تاثیر مستقیم داشته و اکنون در پرسپولیس حضور دارند، با جدایی‌شان ضربه جدی را به ترکیب وارد کرده‌اند و همین زمان زیادی را لازم دارد تا پیکان به روند خوبش بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز