خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران:

شاگردان قلعه‌نویی در فولادشهر زمین‌گیر شدند/ اولین برد کرانچار در فصل جدید

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۲۲

سپاهان موفق شد دربی اصفهان را مقابل ذوب‌آهن پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی اصفهان به عنوان یکی از حساس‌ترین دیدارهای هرساله لیگ برتر در هفته چهارم لیگ هفدهم برگزار شده است و در آن ذوب‌آهن با هدایت قلعه‌نویی و در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهانی است که مسئولیت کادرفنی آن بر عهده زلاتکو کرانچار است. دو تیم در این میان با توجه شرایط حساسی که دارند نیاز مبرمی به هر سه امتیاز دیدار داشته و همین موضوع جذابیت‌های بازی را بیشتر گرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید. گل‌های سپاهان را ساسان انصاری در دقیقه 72 و جلال علی‌محمدی در دقیقه 94 به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید.

تیم داوران: علیرضا فغانی-محمدرضا مدیر روستا-محمد عطایی-امید سعید فر-ناظر: مسعود عنایت

 

ترکیب ذوب‌آهن:

رشید مظاهری ، وحید محمد زاده ، محمد نژاد مهدی ، مهران اسماعیلی فر ، درخشان مهر ، حمید بوحمدان ، اسماعیل شریفات ، احسان پهلوان ، محمد امینی ، ربیع عطایا و مرتضی تبریزی.

 

ترکیب سپاهان:

لی اولیویرا، کایرو رودریگز، عزت‌الله پورقاز، حسن جعفری، سعید آقایی، میلاد سرلک، محرم نویدکیا، شاهین ثاقبی، حسین پاپی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری .

 

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها: ساسان انصاری (72) و جلال علی‌محمدی (94) برای سپاهان

 

دقایق حساس بازی:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز