خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین اعلام کرد:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات باشگاهی و رقابت های رکورد گیری تیم ملی جوانان

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۸۸

بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از برگزاری پنجمین دوره رقابت های باشگاهی و نیز یک دوره مسابقات رکوردگیری یک روزه، برای تیم ملی جوانان، خبر داد.

به گزارش ایلنا،وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون افزود: رقابت های باشگاهی دهه اول شهریور ماه برگزار می شود و منتخبینی که موفق شوند به رکوردهای مورد نظر انجمن دست یابند، به اردوهای تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا دعوت می شوند.

رضایی خاطر نشان کرد: حد نصاب های تعیین شده بر اساس رکورد های رنکینگ سال های 2016 و 2017 مشخص شده و برای مردان رکورد نفر دوم جدول رنکینگ و برای زنان نفر سوم در نظر گرفته شده و هر ورزشکاری که در مسابقات باشگاهی موفق به ثبت این حد نصاب ها شود، به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

مدیر فنی تیم ملی گفت: البته ورود به اردو به منزله ی اعزام نهایی به پاراآسیایی جاکارتا نیست، بلکه در ابتدا نام نفرات بر اساس چند برابر ظرفیت اعزامی، در لیست بلند قرار می گیرد و پس از مشخص شدن سهمیه ی نهایی ایران در بازی های جاکارتا و نیز عملکرد ورزشکاران، در نهایت تعدادی از همین لیست بلند به عنوان نمایندگان ایران در بازی های 2018 انتخاب خواهند شد.

رئیس انجمن دو و میدانی افزود: همان طور که قبلا اعلام شد، امکان حضور دو و میدانی کاران تیم ملی جوانان در بازی های جاکاراتا نیز وجود دارد و پس از حضور تیم ملی جوانان در بازی های پاراآسیایی جوانان که آذر ماه در امارات برگزار می شود و نیز مشاهده ی رکوردها و عملکرد آنها، می توانیم به جمع بندی برای دعوت از چند ورزشکار تیم ملی جوانان نیز برسیم.

رضایی اعلام کرد: دو و میدانی کاران جوانی که موفق به حضور در مسابقات جهانی سوئیس نشدند، هنوز برای ورود به تیم ملی شانس دارند. به همین منظور 19 شهریور ماه یک دوره مسابقات رکوردگیری با حضور 100نفر از ورزشکاران جوان که استعدادیابی شدند برگزار می شود و منتخبین این مسابقات و نیز دو و میدانی کارانی که به مسابقات جهانی سوئیس اعزام شدند، به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده و بهترین های آنها به بازی های پاراآسیایی جوانان در امارات اعزام خواهند شد.

وی گفت: مسابقات باشگاهی در تمامی مواد و کلاس ها، در دو بخش بانوان و آقایان در نظر گرفته شده و هر ورزشکار می تواند در دو ماده شرکت کنند. هر تیم می تواند در بخش آقایان در 8 ماده و در بخش بانوان در 6 ماده شرکت کند و در پایان به تیم های اول تا سوم مدال و کاپ قهرمانی اهدا می شود.

مدیر فنی تیم ملی در پایان اعلام کرد: افرادی که کلاس بندی پزشکی ندارند می بایست تا 30 مرداد ماه نسبت به کلاس بندی از طریق فدراسیون اقدام کنند و در غیر این صورت اجازه حضور در مسابقات ندارند. تیم ها نیز موظفند حداکثر تا 31 مرداد ماه بر اساس بخش نامه ارسالی، اسامی نمایندگان خود را اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز