خبرگزاری کار ایران

نتایج سپیدرود نشان از ضعف این تیم نیست

خالقی‌فر: بعد از چند سال به پست اصلی خودم برگشتم/ فکر کردن به آقای گلی خودخواهی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۸۷۸

مهاجم گسترش فولاد از شرایط بازی برابر سپیدرود و گلزنی در این دیدار می‌گوید.

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی گسترش فولاد مقابل سپیدرود در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بعد از دو هفته ناکامی توانستیم پیروز شویم و از فشاری که در آن قرار داشتیم خارج شویم. البته هنوز شرایط خوبی نداریم و نیاز است که در بازی‌های آینده هم 3 امتیاز را بگیریم تا از انتهای جدول جدا شویم و اوضاع مناسبی پیدا کنیم.

وی افزود: سپیدرود تیم خوبی بود و نتایج این تیم نشان از ضعیف بودن آنها نیست. در حال حاضر اکثر تیم‌ها مشکل نرسیدن به هماهنگی دارند و این مشکل در تیم‌هایی که تغییرات بیشتری داشتند شدیدتر است و نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن دارند و سپیدورد هم مثل ما این مشکل را دارد.

مهاجم گسترش فولاد با اشاره به گلزنی در این بازی گفت: من زحمت بچه‌های تیم را به نتیجه رساندم و از این بابت خوشحالم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و تلاش می‌کنم بتوانم در دیدارهای بعدی هم برای تیمم مفید باشم.

خالقی‌فر با اشاره به 2 گله شدنش و قرار گرفتن در کنار سایر مدعیان آقای گلی عنوان کرد: هنوز در ابتدای لیگ هستیم و نمی‌شود در مورد این مسائل صحبت کرد. من خودم زیاد به آقای گلی فکر نمی‌کنم و موفقیت تیم برایم مهم است. اگر یک بازیکن بیش از حد به فکر عناوین فردی باشد فوتبالش دچار نوعی خودخواهی می‌شود که به تیم ضربه می‌زند.

وی در مورد عملکرد خوبش در فصل جدید گفت: پست اصلی من مهاجم نوک است و خودم هم به بازی در این پست علاقه دارم ولی در سال‌های اخیر فرصت بازی در این پست را پیدا نکردم. در پرسپولیس که دفاع راست و هافبک دفاعی بودم و در گسترش فولاد هم به عنوان وینگر در کنار شیمبا بازی می‌کردم و فکر می‌کنم حالا که در پست اصلی خودم به میدان می‌روم بهتر بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم.

مهاجم گسترش فولاد در پایان با اشاره به دیدار هفته چهارم مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: فولاد تیم خوبی است و این هفته هم برد خوبی مقابل سیاه جامگان داشت و از امتیاز میزبانی هم استفاده می‌کند. مشکل اصلی ما در این بازی گرمای هوای اهواز است ولی با همه این مسائل فقط برای برد می‌رویم و به مساوی یا باخت فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز