خبرگزاری کار ایران

ویسی: بیت سعید مقابل ما روز خوبی ندارد/ به بازی قبل استقلال کار نداریم/ کرملاچعب جوگیر شده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۹۸

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به بازی قبل استقلال در برابر صنعت نفت کاری نداریم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار داشت: بزای حساسی مقابل استقلال داریم. هنوز تیمها روی غلتک نیفتاده اند. امتیاز جمع کردن خیلی حیاتی است. نوع و شیوه بازی کردن تیمها در این هفته ها مهم نیست. باید امتیاز جمع کرد. ما هم برای امتیاز گرفتن به تهران آمده ایم.

وی در ادامه افزود: می خواهیم با دست پر به اهواز برگردیم. اگر شد سه امتیاز و اگر نه با یک امتیاز تهران را ترک کنیم. 

سرمربی استقلال خوزستان درباره تکرار نتایج دو سال قبل اذعان داشت: 20 بازیکن که چهار سال کنار هم بودند این تیم را ترک کردند و کار بسیار سختی داریم. امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره عملکرد ضعیف استقلال مقابلصنعت نفت تصریح کرد: هیچ بازی مقل بازی قبلی نیست. هیچ بازی از قبل پیش بینی شده نیست. مقابل تراکتور ضعیف و بد بودیم و باید می باختیم.استقلال هم مقابل صنعت نفت خوب بازی نکرد اما الان هم پرمهره تر است و هم جلوی تماشاگرانش بازی می کند. برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم.  کاملا برنامه های این تیم را می دانیم. استقلال پرقدرتی را جلوی خود می بینیم و اصلا به بازی قبل این تیم کار نداریم.

وی درباره اشتباهات داوری اذعان داشت: همه باهوش هستند و میبینند. حق تیمی ضایع نمی شود. یک روز به نفع و یک روز به ضرر. نباید علم شود که داوری زیر سوال برود. ما هم تا جایی که بشود احترام می گذاریم. اشتباهات داوری جزیی از بازی است. نمی توان گفت همیشه به ضرر یک تیم یا همیشه به نفع تیمی گرفته می شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره رویارویی با حسن بیت سعید خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از بیت سعید و بقیه بازیکنان این تیم داریم. این بازیکن خصوصیات تاکتیکی و تکنیکی خوبی دارد اما ما او را می شناسیم. کاملا مهره شناسایی شده ای است و مقابل ما روز خوبی نخواهد داشت.

ویسی در پایان درباره صحبت های رضا کرملاچب مبنی بر اینکه به استقلال گل می زند و هواداران پرسپولیس را خوشحال می کند گفت: در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس جوان ها ممکن است به حاشیه بروند. جو استادیوم و رسانه ها و ورزشگاه باعث می شود که این بازیکنان به حاشیه بروند. حتماجوگیر شده است که این حرف ها را زده است. حتما با او صحبت می کنم که مشکلی در زمین پیش نیاید. اگر حرفی زده است من از همه عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز