خبرگزاری کار ایران

امید اول تراکتورسازی در دیدار سرنوشت ساز؛ مرد شکست‌ ناپذیر مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۴۷۹

سرمربی تراکتورسازی هرگز مقابل پرسپولیس شکست نخورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز پنجشنه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر و در تبریز میزبان پرسپولیس است.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که با توجه به شکست شاگردان گل‌محمدی در دیدار اول، اهمیت زیادی برای سرخپوشان تبریزی دارد و قصد دارند 3 امتیاز این بازی را در خانه حفظ کنند.

با وجود شرایط سخت تراکتورسازی برای این دیدار، یک نکته مهم وجود دارد که آنها را نسبت به نتیجه گرفتن در این دیدار سخت امیدوار می‌کند و آن‌ هم آمار خیره کننده گل‌محمدی مقابل پرسپولیس است.

گل‌محمدی در 3 تیم صبا، نفت تهران و ذوب‌آهن رودرروی پرسپولیس قرار گرفته و هرگز طعم شکست را نچشیده است.

سرمربی کنونی تراکتورسازی 3 بار در ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تحت هدایت برانکو بوده که حاصلش 2 پیروزی و یک تساوی بوده است. بازی دور برگشت فصل گذشته دو تیم هم با هدایت مجتبی حسینی که دستیار گل‌محمدی است هم با شکست سرخپوشان تهرانی همراه بود.

گل‌محمدی در نفت تهران دو بار به مصاف پرسپولیس رفته که یک برد و یک تساوی حاصلش بود و یک بار هم در نیم فصل نخست لیگ دوازدهم در صبا موفق شد این تیم را شکست دهد.

این موضوع امید تراکتوری‌ها را نسبت به کسب نتیجه در دیدار روز پنجشنه افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز