خبرگزاری کار ایران

دفاع جانانه منصوریان از مجتبی جباری؛ به شناسنامه‌اش نگاه نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۶۷۰

سرمربی آبی ها تهرانی مدعی است هافبک کهنه کار این تیم در فصل جاری با پاس ها کلیدی اش امتیاز های حساسی را برای استقلال به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در تابستان جاری مجتبی جباری را با کلی سروصدا جذب کرد. سروصدای زیاد به این دلیل ه عده ای باور داشتند این بازیکن مصدوم است و خرید او در این سن و سال با اشتباه همراه بوده در حالیکه جوانان زیادی در ترکیب استقلال با انگیزه بالای برای حضور با پیراهن این تیم وجود دارند.

البته جباری در اردوی ارمنستان زیر نظر مک درموت تمرینات اختصاصی را دنبال کرد و مربی بدنساز آبی‌ها مدعی شد که خبری از مصدومیت جباری نیست و او در طی فصل جاری با تمرینات سختی که پشت سر گذاشته از میادین دور نمی‌شود.

سرمربی استقلال مدعی است: به نظر من وضعیت مجتبی جباری خیلی بهتر از آن چیزی است که حتی خودم تصور می‌کردم شما در حال حاضر نشانی از مصدومیت در مجتبی می بینید؟! اصلاً و ابداً! خود خانم دکتر هراتیان هم ماجرای ایفمارک را تکذیب کرد. مجتبی جباری را همه می شناسند. یکی از بهترین هافبک‌های 10 سال اخیر ایران است.

سن و سال بالای جباری فاکتوری بود که منتقدین جذب او به استقلال به آن خرده می گرفتند: خیال‌تان را راحت کنم. من روی مجتبی جباری حساب ویژه‌ای برای فصل جدید باز کردم و به شناسنامه‌اش هم نگاه نمی کنم درست مثل سرور جپاروف! چه کسی گفته جباری در سفرهای شهرستان ما را همراهی نمی کند؟! استقلال به مجتبی جباری نیاز دارد و به همین خاطر هم او را برگرداندیم. بگذارید خلاصه‌اش کنم. مجتبی جباری پاسورترین هافبک سال‌های اخیر فوتبال ایران در کنار محرم نویدکیا بوده است. مجتبی جباری در 15 بازی کنارمان باشد، در این 15 بازی 10 تا پاس گل سه امتیازی بدهد، می شود 30 امتیاز! همین برای من کافی است.

تکنیک جباری در دوره‌ای که او همراه استقلال در لیگ برتر حضور داشت زبان زد بود و سرمربی آبی ها معتقد است او می تواند این روند را دوباره در ترکیب این تیم کسب کند: گفتم 10 پاس گل و 30 امتیاز. چرا که نه؟ من با مجتبی در این باره خصوصی حرف زدم. به خودش هم ‌گفتم به اخبار رسانه‌ها یا حرف و حدیث‌ها توجهی نکند و کار خودش را انجام دهد چون من روی او حساب ویژه‌ای باز کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز