خبرگزاری کار ایران

مصلح: دفاع از قهرمانی سخت تر از قهرمان شدن است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۵۴

مدافع پرسپولیس پس از کسب قهرمانی در اولین تجربه حضورش در پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، شایان مصلح پس از قهرمانی با پرسپولیس در سوپرجام فوتبال گفت: با اولین گل که زدیم موفق شدیم نبض بازی رو در دست بگیرم و در نهایت با سه گل برنده شویم. نفت تیم خوبی بود و بازیکنان بزرگی داشت که سال‌ها در لیگ برتر بازی می‌کردند.

وی در ادامه افزود: این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم و خدا را شکر توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. این اولین بازی من در ورزشگاه آزادی بود و خوشحالم که در اولین گام توانستم بازی کنم و خودم را با این فضای موجود وفق بدهم.

مصلح درباره حضورش در ترکیب پرسپولیس با وجود بازیکنان باتجربه ای در پست او گفت: ما همه با هم رفیق هستیم و در کنار رفافت رقابت را داریم. مهمترین امر موفقیت پرسپولیس است.

مدافع گیلانی پرسپولیس درباره ادامه مسابقات پرسپولیس در فصل جدید و رویارویی سرخپوشان برابر الاهلی عربستان عنوان کرد: در لیگ هفدهم کار ما سخت است و دفاع از عنوان قهرمانی سخت تر از قهرمانی است. ان شاء الله امسال هم برای دومین بار پیاپی قهرمان شویم. در آسیا جدال نابرابر است و امکانات آنها با تیم های ایرانی قابل مقایسه نیست. تا به اینجا با زحمت بازیکنان پرسپولیس نتیجه گرفته و از این به بعد هم لطف خدا شامل حال پرسپولیس می شود تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز