خبرگزاری کار ایران

شرط ملی‌پوش کشورمان برای موفقیت تیمش در لیگ هلند

درخواست سنگین قوچان‌نژاد از مسئولان هیرنفین

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۷۶

مهاجم ایرانی هیرنفین برای موفقیت این تیم در فصل جدید ادری ویژه، درخواستی از مسئولان باشگاه دارد.

به گزاش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم هیرنفین قصد دارد در فصل پیش‌رو بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد و برای همین موضوع برنامه‌ریزی کرده است.

رضا قوچان‌نژاد، بازیکن ایرانی هیرنفین بکه در ترکیب این تیم بیشترین بازی بین‌المللی را با ایران داشته است، در نیمه‌ دوم بازی اخیر تدارکاتی هیرنفین برابر نایمخن به میدان رفت.

وی درباره شرایط آماده‌سازی تیم هیرنفین گفت: ما بسیاری از مراحل آماده‌سازی را پشت‌سر گذاشتیم و می‌خواهیم بهترین رقابت را در شروع فصل جدید اردی ویژه هلند از خود به نمایش بگذاریم. هفته آینده 2 بازی تدارکاتی پیش‌رو داریم و شانس‌های بیشتری برای ما به وجود می‌آید.

مهاجم ایرانی هیرنفین معتقد است هنوز این تیم کامل نشده و بازیکنان جدیدی اضافه می‌شوند: امیدوارم باز هم بازیکنان باارزشی به تیم هیرنفین اضافه شوند.

هیرنفین فصل قبل اردی ویژه هلند رتبه نهم جدول رده‌بندی را کسب کرد و رضا قوچان‌نژاد با به ثمر رساندن 19 گل بهترین بازیکن سال تیمش انتخاب شد. ملی‌پوش ایرانی در فصل جدید نیز به رغم دریافت پیشنهادهایی با پیراهن تیم هیرنفین به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز