خبرگزاری کار ایران

سیاه جامگان و سقوط؟ اصلا این فکر را نکنید

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۲۷۹

مربی سیاه جامگان مشهد درخصوص شرایط شاگردان میثاقیان برای فصل پیش رو گفت و گویی را انجام داد.

رمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص شرایط همکاری با اکبر میثاقیان و رقابت در لیگ هفدهم گفت: کار با آقای میثاقیان در سال هایی که کنار ایشان بودم برای من جذاب بود. فصل گذشته نتایج خوبی تو هشت هفته پایانی گرفتیم که موجب شد تا سطح توقع ها از سیاه جامگان بالا برود. متاسفانه تیم ما خصوصی است و بضاعت مالی سیاه جامگان در حدی نیست که تیم قدرتمندی را برای لیگ هفدهم آماده کنیم. با جذب بازیکنان جوان شرایط خاصی در فصل پیش رو داریم.

شکری وضعیت نقل و انتقالات تابستانی سیاه جامگان را تا حدودی موفق دانست و اظهار داشت: قطعا سعی ما بر این است که از نتایج فصل گذشته درس بگیریم و نمی گذاریم کار بقا در لیگ برتر به هفته های پایانی بکشد. بحث اصلی جنگ دارا و ندار است. همانطور که گفتم تیم ما خصوصی است و بضاعت زیادی نداریم که در نقل و انتقالات بازیکنان درجه یک و تاپ جذب کنیم. مجبور شدیم بازیکن جوان و با استعداد بگیریم و همین بازیکنان جوان هم فرصت زیادی برای کسب آمادگی لازم دارند.

مربی سیاه جامگان درباره تقابل با تیم های مطرح لیگ برتری عنوان کرد: 8 تیم خوب در لیگ برتر وجود دارد که شرایط یارگیری به نسبت خوبی داشتند و رقابت ما با آنهاست؛  سعی مان را می کنیم با بازیکنانی که جذب کردیم جزو تیم های تک رقمی باشیم؛ هدف اصلی ما برای فصل آینده این است.

شکری درباره قرعه کشی لیگ برتر و تقابل با ذوب آهن در هفته ابتدایی خاطرنشان کرد: اعتقادی به قرعه کشی خوب و بد ندارم. بعضی از تیم ها بدنسازی خوبی دارند و هفته های ابتدایی را خوب ظاهر می شوند و یکسری ها بالعکس. ما با این هشت تیم رقابت سختی داریم و به نوعی با آنها در رالی هستیم. از هفته های ابتدایی محکم ظاهر می شویم تا امتیازهای لازم را کسب کنیم. تیم هایی که هدایتشان بر عهده آقای قلعه نویی بوده همواره نتایج خوبی کسب کرده اند و امسال جزو مدعی ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز