خبرگزاری کار ایران

پدیده تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

نگران نباشید، جای سعید آقایی را پر می‌کنم/ تراکتورسازی همیشه مدعی قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۱۶۴

پدیده جوان تراکتورسازی که در دیدارهای تدارکاتی این تیم خوش درخشیده است به هواداران قول می‌دهد جای خالی سعید آقایی را در این تیم پر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتورسازی در طول دوران تعطیلی لیگ برتر بازی‌های تدارکاتی زیادی برگزار کرد تا علاوه بر رسیدن بازیکنان به شرایط بازی، بازیکنان جوان و تازه اضافه شده به ترکیب این تیم عملکردشان سنجیده شود و به هماهنگی برسند.

یکی از پدیده‌های تراکتورسازی در طول دیدارهای تدارکاتی این تیم که با بازی‌های خوب خود توانسته نظر مثبت کادرفنی را جلب کند، محمد مسلمی‌پور، دفاع چپ جوان این تیم است.

مسلمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با معرفی خود اظهار داشت: من هفته گذشته وارد 20 سالگی شدم و از ابتدای فوتبالم در تیم‌های پایه تراکتورسازی حضور داشتم و مرحله به مرحله بالا آمدم. سال گذشته هم با نظر قلعه‌نویی به تیم بزرگسالان پیوستم و در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها نامم در فهرست 18 نفره تیم بود ولی فرصت بازی پیدا نکردم. با آمدن گل‌محمدی ظاهراً فرصت بیشتری برای بازی دارم و در دیدارهای تدارکاتی به من میدان داده شد و فکر می‌کنم ایشان از عملکرد من راضی باشد.

وی افزود: پست من دفاع چپ است ولی هم به خاطر سبک بازی خودم و هم طبق نظر کادرفنی میل زیادی به نفوذ دارم و در حملات تیم شرکت می‌کنم تا هم از کناره ها توپ روی دروازه بریزم و هم خودم اقدام به شوتزنی کنم.

مدافع تراکتورسازی در مورد جدایی سعید آقایی و نگرانی هواداران بابت پست دفاع چپ گفت: سعید آقایی از بهترین دفاع چپ‌های ایران است و فصل گذشته خیلی به من کمک کرد و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و برایش در سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست داشتیم او همچنان در جمع ما باشد ولی شرایطی برایش ایجاد شد که نتوانست بماند. در مورد نگرانی هواداران هم باید بگویم جای نگرانی نیست و اجازه نمی‌دهیم جای خالی آقایی و سایر بازیکنان جدا شده احساس شود.

مسلمی‌پور در پایان با اشاره به هدف تراکتورسازی در فصل جدید عنوان کرد: تراکتورسازی در هر شرایطی برای قهرمانی می‌جنگد و هدف ما هم در فصل جدید همین خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز