خبرگزاری کار ایران

مشکل بزرگ کرانچار در 3 دیدار ابتدایی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۱۷

در صورت جذب مروان حسین، سپاهانی‌ها 3 بازی ابتدایی را بدون مهاجمان اصلی خود به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم سپاهان که مشغول آماده‌سازی خود برای فصل هفدهم است، در حال حاضر در خط حمله خود با یک مشکل جدی مواجه شده است و آنهم نبود مهاجم در هفته‌های ابتدایی است.

سپاهان در خط حمله ساسان انصاری را جذب کرده است که این بازیکن به دلیل محرومیت، در 3 هفته ابتدایی لیگ همراه تیمش نخواهد بود.

گزینه‌ جدی دیگر سپاهان برای خط حمله هم مروان حسین، مهاجم عراقی است که عملکردش مورد تایید کرانچار قرار گرفته است ولی به دلیل اختلاف تقویم لیگ ایران و عراق، تا پایان فصل جاری لیگ این کشور با تیمش قرارداد دارد و اگر سپاهان به دنبال جذب او باشد باید مثل انصاری قید حضورش در 3 دیدار ابتدایی را بزند.

با توجه به غیبت انصاری و مصدومیت طولانی مدت مسعود حسن‌زاده، اگر مروان حسین جذب سپاهان شود، کرانچار باید 3 بازی ابتدایی خودش را بدون مهاجم تخصصی برگزار کند.

در حال حاضر از بین نفرات سپاهان مهرداد محمدی توانایی بازی در خط حمله را دارد و به احتمال زیاد مهاجم ثابت این تیم در هفته‌های ابتدایی خواهد بود.

طلایی‌پوشان در 3 بازی ابتدایی خود به ترتیب با سایپا، پدیده و پارس جنوبی دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز