خبرگزاری کار ایران

کاپ کلاس یک پیست ژاپن

نتایج کامل ملی پوشان سرعت و نیمه استقامت /شاگردان عسگری خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۶۷

ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان به نتایج خوبی در مسابقات کاپ آسیایی ژاپن دست یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روایط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نتایج مسابقات برگزار شده در کاپ کلاس یک ژاپن را اعلام کرد.

در پایان مسابقات نتایج ذیل بدست آمده است:

رشته مدیسون آقایان 11 تیم از کشورهای ژاپن(6تیم)،استرالیا(2تیم)،مالزی،ایران و ماکائو، که در پایان این مسابقه ورزشکاران کشورمان موفق شدند پس از تیم های قدرتمند استرالیا و ژاپن مقام سوم را کسب کنند.

رشته مدیسون بانوان 4تیم از کشورهای ژاپن(2تیم)،مالزی و ایران حضور داشتند که در پایان ملی پوشان کشورمان موفق به کسب عنوان سومی شدند.

رشته اسکرچ جوانان آقایان 9ورزشکار از کشورهای ژاپن(2ورزشکار)،ماکائو(2ورزشکار)،تایلند(2ورزشکار)،هنگ کنگ(2ورزشکار) و ایران شرکت کردند که در پایان امیرحسین جمشیدیان مقام سوم را موفق شد که کسب کند.

رشته اسکرچ جوانان بانوان کشور عزیزمان نماینده ای نداشت.

در بخش سرعت نیز نمایندگان کشورمان نتایج ذیل را به دست آوردند:

رشته اسپرینت آقایان 21ورزشکار از کشورهای ژاپن(8ورزشکار)،تایوان(3ورزشکار)،ایران(3ورزشکار)،استرالیا(2ورزشکار)،روسیه(2ورزشکار)،هلند و چک شرکت کرده بودند که در پایان ورزشکاران کشورمان موفق به کسب عناوین14(احسان خادمی)،18(علی علی عسکری) و 20(حسنعلی ورپشتی) شدند.

رشته اسپرینت بانوان 12ورزشکار از کشورهای ژاپن(4ورزشکار)،کره(2ورزشکار)،هنگ کنگ(2ورزشکار)،ایران(2ورزشکار)،روسیه و تایوان شرکت کردند که در پایان نمایندگان کشورمان موفق شدند عناوین11 (فاطمه هداوند) و 12(مائده نظری) کسب کنند..

رشته کایرین آقایان 23 ورزشکار از کشورهای ژاپن(9ورزشکار)،تایوان(5ورزشکار)،ایران(4ورزشکار)،روسیه(2ورزشکار)،هلند(2ورزشکار) و استرالیا شرکت کردند که در پایان نمایندگان کشورمان موفق شدند عناوین 10(حسنعلی ورپشتی)،13 مشترک(احسان خادمی)،17مشترک(رضا جبرائیلی) و 21مشترک (علی علی عسکری) کسب کنند.

رشته کایرین بانوان با حضور 14ورزشکار از کشورهای ژاپن(4ورزشکار)،کره(3ورزشکار)،هنگ کنگ(2ورزشکار)،ایران(2ورزشکار)،روسیه ، تایوان و تایلند برگزار شد که در پایان فاطمه هداوند و مائده نظری موفق به کسب عناوین 13 و 14 شدند.

لازم به ذکر است محمد دانشور خرم ملی پوش پر افتخار کشورمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر در این مسابقات شرکت نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز