خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی؛

جلسه هماهنگی و سیاست‌گذاری جام جهانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۳۸۶

جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های مدیریتی و اجرایی جام جهانی 2018 روسیه با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های مدیریتی و اجرایی جام جهانی 2018 روسیه با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، حمید رضا آصفی، مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال و محمد رضا ساکت رئیس سازمان تیم‌های ملی در حضور رئیس فدراسیون ابعاد مختلف مربوط به رویداد جام جهانی در محورهای مختلف اجرایی، مدیریتی، تسهیل اعزام هواداران و اقدامات فرهنگی و تبلیغی را مورد بررسی قرار دادند.

بر این اساس، مقرر شد که جلسات ستاد عالی و اجرایی مربوطه با حضور سازمان‌های ذیربط برای سازماندهی کمیته های مختلف در آینده تشکیل  شود.

در این جلسه همچنین موضوع استفاده حداکثری از ظرفیت ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه توسط هواداران ایرانی مورد بحث قرار گرفت.در جلسه امروز، بر مقوله معرفی تاریخ ایران و پیشرفت و توسعه یافتگی‌های آن در عرصه های مختلف تصریح شد.

علاوه بر این، مقرر گردید در راستای توسعه گردشگری و ایجاد زمینه حضور گردشگران خارجی حاضر در روسیه در کشورمان فرآیندهای لازم در جلسات آتی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز