خبرگزاری کار ایران

پیکان به دنبال گادوین منشای جدید

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۸۳

آقا معلم نگاه خاصی به بازیکنان آفریقایی دارد تا جانشین منشا را مشخص کند.

 

گادوین منشا مهاجم فصل گذشته پیکان بدون تردید بهترین خارجی لیگ شانزدهم بود که خیلی زود به تور پرسپولیسی‌ها افتاد. همین باعث شده تا سرمربی پیکان برای جذب بازیکنان خارجی جدید وسواس بیشتری نشان دهد. از روزی هم که تمرینات تیمشان آغاز شده چند بازیکن خارجی با شاگردان جلالی تمرین کرده‌اند اما هنوز هیچ کدام به لحاظ فنی تایید نشده‌اند.

به نظر می‌رسد آقا معلم نگاه خاصی به بازیکنان آفریقایی دارد تا جانشین منشا را مشخص کند. بر همین اساس قرار است سه مهاجم آفریقایی برای حضور در تمرینات و دادن آزمایش در تمرینات پیکان شرکت کنند.

البته اینکه کدام‌شان مورد تایید کادرفنی باشند مشخص نیست و چه بسا هر سه نفرشان هم از نظر فنی از شرایط خوبی برخوردار نباشند. در واقع جلالی تا بازیکنی در حد منشا و شاید از او هم بهتر پیدا نکند دست از آزمایش گیری برنمی دارد. اصلا بعید هم نیست که او فصل را بدون مهاجم خارجی آغاز کند.

خبر دیگر در مورد پیکان اینکه شاگردان جلالی روز پنج‌شنبه در بازی تدارکاتی به مصاف سپیدرود خواهند رفت. قرار است پیکان از شنبه هفته آینده هم یک اردوی شبانه روزی را به مدت شش روز در تهران برپا کند. تمرینات پیکان تا امروز طبق برنامه پیش رفته و جلالی از این بابت اظهار رضایت دارد. به احتمال زیاد بعد از پایان این اردوی شش روزه تعداد بازی‌های تدارکاتی پیکان بیشتر هم خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز