خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو، سائول را نمی‌فروشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۶۴

انریکه سرزو، مدیر اتلتیکو مادرید در مورد نقل و انتقالات تیمش صحبت کرد و اعلام کرد که سائول فروشی نیست.

به گزارش ایلنا،  مدیر اتلتیکو که در مراسم افتتاحیه ایستگاه مترو در نزدیکی ورزشگاه متروپولیتانو، استادیوم جدید این تیم شرکت کرده بود در مورد خرید دیگو کاستا و ابراهیموویچ هم صحبت کرد.

سائول، هافبک اتلتیکو در نیمه‌نهایی قهرمانی زیر 21 ساله‌های اروپا درخششی خیره‌کننده داشت و سه بار دروازه دوناروما را باز کرد تا اسپانیا با برتری 3 بر یک مقابل ایتالیا به فینال برسد.

 سرزو در واکنش به نمایش سائول که می‌تواند توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به او جلب کند گفت: «سائول بازیکن خوبی است که قراردادی طولانی مدت با اتلتیکو دارد. مشکلی نیست که در کل تابستان از من در موردش سوال شود. فکر نمی‌کنم توافقی با باشگاه‌های دیگر داشته باشد. سائول بازیکن اتلتیکوست و به هیچ تیم دیگری نمی‌رود. او را حفظ می‌کنیم و مشکلی نیست.»

او درباره شایعه پیوستن کاستا و زلاتان اضافه کرد: «در مورد کاستا مشکل اینجاست که نمی‌توانیم او را بخریم اما مسلما تلاشمان را می‌کنیم که بهترین ترکیب را داشته باشیم. ایبرا؟ در مسیر متفاوتی نسبت به او هستیم. با ما صحبت نکرده شاید با خانواده‌اش صحبت کرده باشد!»

سرزو در پایان درباره پیوستن تئو هرناندز، مدافع چپ فرانسوی این تیم به رئال گفت: «نظری ندارم. هر کسی علایق خاص خودش را دارد. تئو بازیکن بزرگی است که در تیم ما زیاد بازی نمی‌کرد. اگر قلبا رئالی است، اشتباه کرده که تا کنون برای ما بازی کرده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز