خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات تراکتورسازی به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۶۴۰

باشگاه تراکتورسازی دیگر فعالیت جدی در فصل نقل و انتقالات نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با مشخص شدن تیم فصل آینده خالد شفیعی و پیوستنش به اف سی سئول کره جنوبی، می‌توان گفت کار باشگاه تراکتورسازی هم در فصل نقل و انتقالات به پایان رسید.

سرخپوشان تبریزی که به دلیل محرومیت از سوی فیفا توان جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات را نداشتند، در همان روزهای اول پس از پایان لیگ شانزدهم با خروج لوسیانو ادینیو و جام کرار مواجه شد و این دو بازیکن اعلام کردند دیگر قصد ادامه فعالیت در این تیم را ندارند.

از میان سایر بازیکنان، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، فرزاد حاتمی،  سعید آقایی، محمدرضا اخباری و خالد شفیعی نیاز به تمدید قرارداد داشتند که چهار نفر اول در این تیم ماندنی شدند و سه نفر دیگر فصل آینده در تیم دیگری فعالیت خواهند کرد.

محمد ایران‌پوریان و محمد ابراهیمی طبق قراردادشان برای فصل دوم نیاز به توافق مالی داشتند که این کار هم انجام شد.

تراکتوری‌ها همچنین سینا عشوری را هم به فهرست نفراتشان اضافه کردند و برای اجازه بازی او در انتظار پاسخ استعلامی هستند که از فیفا گرفته‌اند، محمد نادری هم که به صورت قرضی راهی نساجی شده بود به این تیم بازگشته است.

بدین ترتیب تراکتورسازی با خروج سعید آقایی،‌ محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو کار خود را در نقل و انتقالات به پایان رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز