خبرگزاری کار ایران

سپاهان قید بازیکن ازبکستانی مدنظر استقلال را زد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۶۸

باشگاه سپاهان از جذب سرور جپاروف نا امید شده است و دیگر پیگیر این بازیکن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، به نظر می‌رسد اختلاف باشگاه سپاهان و استقلال بر سر جذب سرور جپاروف، هافبک با تجربه ازبکستانی قرار نیست حل و فصل شود و به همین خاطر زردپوشان اصفهانی قید جذب این بازیکن را زده‌اند.

جپاروف که قانوناً بازیکن استقلال محسوب می‌شود، بدون رضایت این باشگاه حق پیوستن به تیم دیگری را ندارد و همین موضوع مانع از سپاهانی شدن وی شده است.

این بازیکن اعلام کرده تمایلش به حضور در اصفهان و در جمع شاگردان کرانچار است و دوست ندارد به استقلال برود ولی آبی‌پوشان پایتخت هم حاضر به دادن رضایت‌نامه به او نیستند.

در آخرین مذاکراتی که سپاهان با استقلال برای جذب این بازیکن داشته، استقلالی‌ها پیشنهاد عجیبی دادند که باعث عقب نشینی باشگاه اصفهانی شد.

مسئولان استقلال در قبال صدور رضایت‌نامه جپاروف، رضایت‌نامه سعید آقایی را درخواست کردند که مشخص بود با آن موافقت نمی‌شود.

جپاروف حتی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در صورتی که نتواند به سپاهان برود، از فوتبال خداحافظی می‌کند ولی این تهدید هم افاقه‌ای نکرد و علیرضا منصوریان در این مورد گفته بود جپاروف می‌تواند به استقلال بیاید یا خداحافظی کند.

در همین راستا از اصفهان خبر می‌رسد مسئولان باشگاه تقریباً از جذب این بازیکن نا امید شده و دیگر به صورت جدی پیگیر جذب او نیستند. هرچند هنوز هم علاقه دارند در صورت امکان شرایط آمدن او به اصفهان فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز