خبرگزاری کار ایران

عشوری: به خاطر هواداران نتوانستم جدا شوم/ هنوز نمی‌دانم می‌توانم بازی کنم یا نه

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۲۰

هافبک تراکتورسازی از دلایلش برای تمدید قرارداد با این تیم می‌‌گوید.

به گزارش ایلنا، سینا عشوری که فصل گذشته تراکتورسازی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، چند روز پیش از محرومیت این باشگاه از سوی فیفا نامش از فهرست کنار گذاشته شد، در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را با این تیم تمدید کند.

عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تمدید قراردادش با تراکتورسازی اظهار داشت: من در یک سال گذشته با بدشانسی‌های زیادی روبرو شدم که بین من و تراکتورسازی فاصله ایجاد کرد ولی میزان علاقه‌ام به این تیم به قدری است که برایم سخت بود بخواهم به تیم دیگری فکر کنم. برای همین تصمیم گرفتم قراردادم را برای 2 سال دیگر تمدید کنم.

وی افزود: در مورد وضعیتم و اینکه می‌توانم بازی کنم یا نه اطلاع دقیقی ندارم. از فیفا استعلام گرفتیم ولی هنوز پاسخ قطعی داده نشده است. هرچند خیلی امیدوارم که شرایط بازی کردن من برای تراکتورسازی فراهم شود.

هافبک تراکتورسازی در ادامه گفت: دوست دارم در این شرایط سخت بتوانم به تیمم کمک کنم ولی اگر شرایطش فراهم نشد می‌توانم برای یک نیم فصل به صورت قرضی به تیم دیگری بروم و بعد برگردم.

عشوری در پایان عنوان کرد: هواداران زیادی از من خواسته بودند در هر صورت در تراکتورسازی بمانم و نتوانستم به خواسته آنها عمل نکنم و قراردادم را تمدید کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز