خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: برای چک آقایی با سپاهان توافق کردیم/ می‌توانیم این بازیکن را محروم کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۶۸

مدیرعامل گسترش فولاد گفت: چک آقایی پرداخت نشده است ولی در این مورد با مسئولان سپاهان توافق کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آقایی، مدافع تیم ملی کشورمان که به تازگی با سپاهان قرارداد امضا کرده است، هنوز مبلغ چک خود را به گسترش فولاد پرداخت نکرده است و این موضوع می‌تواند برای این بازیکن دردسرساز شود.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص  پیوستن آقایی به سپاهان و چک ضمانت این بازیکن اظهار داشت: چکی که سعید آقایی برای ضمانت به ما داده بود هنوز پرداخت نشده ولی این ارتباطی به قرارداد با سپاهان ندارد. همانطور که پیش از این گفته شده بود، آقایی بازیکن ما نبوده و برای پیوستن به تیم جدیدش نیازی به رضایت‌نامه از ما نداشته است. برای همین در قرارداد این بازیکن با سپاهان مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: اگر ما برای پرداخت نشدن چک آقایی از این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت کنیم می‌توانیم مانع از صدور کارت بازی او شویم و صحبت‌هایی که در چند وقت اخیر برای این موضوع انجام شده بود به همین دلیل بود و این بازیکن مشکلی در بستن قرارداد با تیم جدیدش نداشت.

مدیرعامل گسترش فولاد در ادامه گفت: لازم به توضیح است که ما با مسئولان سپاهان در مورد این چک به توافق رسیدیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. طبق توافقی که صورت گرفته مشکل این چک برطرف خواهد شد و قرار نیست شکایتی انجام شود. ما رابطه خوبی با مسئولان سپاهان داریم و مشکلی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز