خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

سومین برد بلژیک در تهران رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۹۵

تیم ملی والیبال بلژیک با پیروزی برابر آرژانتین سومین پیروزی خود در لیگ جهانی سال 2017 را در تهران جشن گرفت.

به گزارش ایلنا،دومین روز هفته دوم لیگ جهانی در تهران از ساعت 18 و 10 دقیقه با دیدار تیم های آرژانتین و بلژیک آغاز شد.ملی پوشان بلژیک در این مسابقه سه بر دو آرژانتین را شکست دادند تا با سه برد، هفت امتیازی شوند.

شاگردان خولیو ولاسکو در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 15 بر 6 مغلوب بلژیک شدند تا چهارمین ناکامی خود در لیگ جهانی امسال را تجربه کنند.

ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در ابتدای مسابقه روز دوم لیگ جهانی برابر بلژیک از ترکیب کریستیان پوگلاخن، دمیان گونزالز (کاپیتان)، گونزالو کوئیروگا، سباستین سوله، سانتیاگو دارایدو، پابو کِرر و الکسیس گونزالز (لیبرو) استفاده کرد.

ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک نیز از ترکیب برام ون دن  درایس، سَم درو (کاپیتان)، پیِتِر ورهیز، سیمون ون دی وورد، ماتیاس والکیِرز، توماس روسو و جِلی ریبِنز در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

لوئیس ماسیاس از مکزیک و راجریو اسپیکالسکی از برزیل به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در چهار دیدار قبلی خود یک برد و دو امتیاز به دست آورده است و با پذیرش شکست امروز برابر بلژیک با سه امتیاز همچنان در رتبه دوازدهم جدول سطح یک لیگ جهانی باقی ماند.

تیم ملی والیبال ایران نیز از دقایقی دیگر در پنجمین مسابقه خود در لیگ جهانی به مصاف صربستان می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز