خبرگزاری کار ایران

از بازی با العین برای ۲۰ سال درس گرفتم

منصوریان: هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۴۴۷

سرمربی استقلال در جلسه با رضا افتخاری لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان بعد از جلسه با رضا افتخاری در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره ی موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

*سه چهار بازیکن بین المللی در لیست مان داریم

پیرامون جذب بازیکن کمپ های پیش از فصل نشستی داشتیم هرچند که این نشست 3 ماهه پیش هم برگزار شده بود. چون درگیر لیگ قهرمانان بودیم ناچار به حفظ فضای تیم بودیم. من لیست خرید را در اختیار آقای افتخاری دادم و جذب دو بازیکن جوان و سه ستاره را در دستور کار قرار دادیم. سه، چهار بازیکن بین‌المللی و ستاره را هم در دستور کار قرار دادیم.

*نیاز به جذب ستاره داریم 

برای اینکه از لیگ هفدهم کارمان را پیروزی شروع کنیم و مشکلی نداشته باشیم مطمئن باشید نیاز به جذب چند ستاره داریم که بتوانیم با قدرت کار را آغاز کنیم. امیدوارم استرس فصل گذشته را نداشته باشیم و از اول فصل بتوانیم با قدرت به کارمان ادامه دهیم. 

*مسائل مالی با باشگاه است 

گمانه زنی ها زیاد است، با بیشتر بازیکنانی که من در لیست آقای افتخاری گذاشتم شناخت کافی دارم و مسائل مالی به من ارتباطی ندارد و به باشگاه مربوط می شود. 

*خروجی و ورودی مان مساوی است

به اندازه تعداد هر بازیکنی که بتوانیم جذب کنیم؛ خروجی خواهیم داشت. 

*فقط با پروپجیچ مشکل داریم 

ما در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا مشکلی نداریم و به بازیکنی بدهکار نیستیم. هر کسی که مدیرعامل باشد این وضعیت را برعهده دا رد. ما تنها یک بازیکن به نام پروپجیچ داریم و من او را می‌خواستم اما ایشان بدون اینکه اطلاع بدهد ایران را ترک کرد. ما هیچ مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نداریم و پنجره برای ما باز است. من دوستان نزدیکی در فیفا دارم که با توجه به اطلاعاتی که از آنها گرفتم ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت. 

*در ایران هم مشکل نداریم 

میثم  مجیدی  که صحبت از شکایت اوست تابع قرارداد فدراسیون است ما در فیفا مشکلی نداریم و ان‎شاءالله در ایران هم مشکلی نخواهیم داشت. 

*دستیار من تحمیلی نیست 

بایدی برای اضافه شدن دستیار خارجی وجود ندارد من با مدیرعامل باشگاه در یک فضای بسیار دوستانه صحبت کردم، با توجه به اینکه بدنساز ما به دلیل مشکلات خانوادگی ایران را ترک کرد و اعلام کرد نمی‌تواند برگردد ما جای یک بدنساز را خالی گذاشتیم و ما مسیری که در بدنسازی تیممان به جز بازی العین مسیر درستی بود. بدنسازی می‌خواهیم که با شرایط ما همخوانی داشته باشد و چه کسی بهتر از مکدرمورت؛ ایشان هم به عنوان دستیار و هم به عنوان بدنساز به کادر فنی ما اضافه می شوند. ایشان دوست خوبی با کادرفنی ما دارند و از حضور او استقبال می‌کنیم. باز هم می‌گویم که من در دوران مربیگری ام هیچ وقت دستیار تحمیلی و بازیکن انتخاب نکرده ام و این بار هم این اتفاق نخواهد افتاد. 

*انتقادی از مدیران نکردم 

من هیچ انتقادی به مدیران سابق نکردم. من گفتم که فضایی که امرو زدر استقلال است در زمان مدیران سابق هم بوده و آنها هیچ وقت در این باره حرفی نمی زدند. مطمئنا آقای فتح‌الله‌زاده، افشارزاده، قریب و آقای اولیایی حرف های نگفته ای در دلشان هست. هواداران واقعی ما باعث شدند که من شرایط استقلال را در نیم فصل دوم تغییر دهم و دست آنها را می بوسم. من دست کسی که قلبش برای استقلال می تپد را می بوسم و او هوادار واقعی است. 

*بازی العین درسی 20 ساله برای من داشت 

من فکر می کنم از اتفاق بازی با العین هم پیامدهای منفی داشتم و هم  مثبت. بازیکنان ما بسیار آسیب روحی خوردند و فشار زیادی را تحمل کردند ولی پیامد مثبت آن این است که من از بازی با العین برای 20 سال آینده مربیگری ام درس گرفتم. اگر بعد از بازی با سپاهان عزم جزم بود که شرایط را برگردانم، بعد از بازی با العین هم با خودمان عهد بستیم که این نتیجه را جبران کنیم. روزی که به استقلال آمدم تمام این دوستانم این روزها را به من توصیه کرده بودند و من با عشق به استقلال آمدم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم می کنم. مطمئنا سال 96 را محکم تر قدم برمی داریم و به آن چیزی که خواسته مان است می رسیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز