خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

در مورد آقایی با هیچ باشگاهی مذاکره نمی‌کنیم/ درخواستی برای شجاعیان نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۱۱

مدیرعامل گسترش فولاد مذاکره با باشگاه‌های خواهان سعید آقایی را تکذیب کرد.

هوشنگ نصیرزاده‌، مدیرعامل گسترش فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت سعید آقایی اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً گفته شد آقایی باید چکی که در اختیار باشگاه قرار داده است را پاس کند و پس از آن می‌تواند به هر تیمی برود.

وی افزود: آقایی دوران آموزش فوتبال خود را در گسترش فولاد و با هزینه این باشگاه و امکانات این باشگاه پشت سر گذاشته است و زمانی که وقت بهر‌ه‌برداری این آموزش برای باشگاه رسید به تیم دیگری رفت. برای همین چک 1.5 میلیاردی را برای ضمانت بازگشت یا منفعت باشگاه از قرارداد تیم جدید او گرفته شده است.

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد مذاکره با سپاهان و تراکتورسازی در مورد این بازیکن گفت: ما با هیچ باشگاهی در مورد آقایی مذاکره نمی‌کنیم و تنها با خود بازیکن مذاکره خواهیم کرد. از آقایی خواستیم به باشگاه بیاید و مذاکره کنیم ولی تا این لحظه حاضر به انجام این کار نشده است.

نصیرزاده در مورد وضعیت شجاعیان هم عنوان کرد: همچنان پیشنهادی برای جذب شجاعیان به دست باشگاه نرسیده است و اخباری که منتشر می‌شود صحت ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز