خبرگزاری کار ایران

تکرار تاریخ برای نماینده مشهد؛

ادامه کار سیاه‌جامگان با میثاقیان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۳۸

سیاه جامگان مشهد قصد دارد تا با اکبر میثاقیان فصل هفدهم را شروع کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ هفدهم، سومین فصلی است که سیاه‌جامگان به عنوان یکی از دو نماینده مشهد در لیگ برتر شرکت می‌کند و به احتمال فراوان اکبر میثاقیان سرمربیگری این تیم در فصل آینده را به عهده خواهد داشت.

هر چند از مشهد خبر رسیده که وضعیت کادر فنی سیاه‌جامگان در پایان این هفته مشخص می‌شود. جالب اینکه سیاه‌جامگان در همین دو سال حضور در لیگ برتر، صاحب بی‌ثبات‌ترین نیمکت بوده است.

این تیم دو سال پیش با هدایت رضا مهاجری به لیگ برتر صعود کرد، با این حال لیگ را با رسول خطیبی آغاز کرد. خطیبی هم خیلی زود سیاه‌جامگان را رها کرد و جای خود را به سعید رمضانی داد. حال آنکه او هم خیلی روی نیمکت این تیم دوام نیاورد و فرهاد کاظمی به عنوان سومین سرمربی سیاه‌جامگان در لیگ پانزدهم معرفی شد.

استفاده از سه سرمربی در یک فصل گویا یکی از اصول سیاه‌جامگان است. این تیم که در هفته آخر لیگ پانزدهم با برد مقابل ملوان در لیگ برتر باقی ماند، لیگ شانزدهم را با فرهاد کاظمی شروع کرد. کاظمی در میانه راه رفت و جایش را به خداداد عزیزی داد. نتایج ضعیف عزیزی برای او گزینه‌ای غیر از جدایی باقی نگذاشت. اکبر میثاقیان سومین سرمربی سیاه‌جامگان در لیگ شانزدهم بود.

حالا تاریخ در حال تکرار است. سومین سرمربی فصل قبل سیاه‌جامگان، در این تیم می‌ماند و مشهدی‌ها لیگ هفدهم را با او شروع می‌کنند. آمار فوق نشان می‌دهد که سیاه‌جامگان در دو سال اخیر 6 سرمربی مختلف داشته و عمر مربیگری در این تیم چهار ماه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز