خبرگزاری کار ایران

دل‌پیرو: رفتاری که با توتی می‌کنند شرم‌‍آور است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۱۵

آلساندرو دل‌پیرو می‌گوید از رفتاری که باشگاه رم در مورد اسطوره‌اش فرانچسکو توتی در پیش گرفته متأسف است و اینکه یوونتوس باید سعی کند بیشتر بازیکنان بومی بخرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دل‌پیرو درباره توتی، همبازی قدیمی‌اش در تیم ملی ایتالیا که هنوز نگفته است در سن 40 سالگی می‌خواهد بازنشسته شود یا نه، به رادیو رای گفت: من بهتر بودم یا توتی؟ من بازیکنان را به دو دسته تقسیم می‌کنم و توتی را هم در دسته اول قرارمی‌دهم.

آیا بابت رفتاری که لوچانو اسپالتی در رم با توتی داشته متأسفم؟ من متأسفم که این داستان، لحظات تلخی را به وجود آورده است اما دنیا همین است. توتی، اسپالتی و باشگاه رم حقیقت را می‌دانند و تنها آنها می‌توانند درباره اتفاقاتی که رخ داده، پاسخ دهند. اگر من بودم به توتی در بازی برابر جنوا میدان می‌دادم.

دل‌پیرو درباره حضور یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: من همیشه طرفدار یوونتوس خواهم بود. این تیم در قلب من است و امیدوارم که فینال لیگ قهرمانان را هم ببرد. نه تنها قلباً دوست دارم یوونتوس قهرمان شود بلکه عقلم هم می‌گوید که این تیم شرایط و هوشیاری لازم برای شکست دادن رئال مادرید را دارد. من امیدوارم که یوونتوس مثل همیشه خرید بازیکنان ایتالیایی را در دستور کارش قرار دهد. در ایتالیا ما الان بازیکنانی مانند بلوتی یا اینسینیه را داریم اما بعید می‌دانم که تورینو یا ناپولی آنها را بفروشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز