خبرگزاری کار ایران

همیشه خودم را وامدار و مدیون مردم می‌دانم

هادی ساعی: پهلوانی شیرین‌تر از قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۲۰

هادی ساعی قهرمان و اسطوره تکواندو ایرن و جهان که با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز یکی از ماندگارترین چهره های جهان ورزش به حساب می آید.

قهرمان تکواندوی کشورمان در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا از کم و کاستی های ورزش و امکانات شهری صحبت کرد. او در این رابطه اعتقاد دارد که مردم نیازمند امکانات بالای ورزشی هستند تا بتوانند با بهره گیری از امکانات ورزشی علاوه بر بالا بردن روحیه جامعه بتوانند به اهداف شهری و بهبود جامعه کمک کند.

قهرمان اسبق تکواندو ادامه می دهد: من اعتقاد دارم که ما همیشه باید برای مردم تلاش کنیم چرا که همیشه به مردم بدهکار هستیم و به شخصه دوست دارم شرایطی به وجود بیاید که مردم در شرایط رفاهی خوبی قرار بگیرند تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند. من همیشه از مردم انرژی گرفتم و همیشه در تلاش هستم تا بتوانم محبت مردم را جبران کنم.

ساعی در مورد حضورش در بیت الایتام ورزشکاران شهر ری می گوید: این وظیفه ما است که با سر زدن به فرزندان خدا بتوانیم ذره ای آنها را شاد کنیم و برای مردم مفید واقع شویم. بنده کار خاصی انجام نمی دهم و فقط سعی می کنم با حضور خودم از فرزندان خدا انرژی بگیرم و تمام زحمات این کار خیر و زیبا بر دوش پهلوان محمد محمودی است که سرپرستی چهار هزار خانواده بی سرپرست که مجموعا یازده هزار نفر می باشند را به عهده دارند و مثل پدر برای آن ها زحمت می کشد. من فکر می کنم پهلوان بودن خیلی شیرین تر از قهرمانی است و شاد کردن دل مردم خیلی ارزشمند است که امیدوارم همیشه بتوانم به عنوان عضوی کوچک در کنار آن ها باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز