خبرگزاری کار ایران

بیرانوند مصدوم است؛

برانکو: این الوحده است که نیاز دارد کُری بخواند!

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۷۷۲

سرمربی سرخپوشان تهرانی درنشست خبری پیش از دیدار با الوحده امارات حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - الوحده در خصوص این بازی اظهار داشت: یک بازى در انتظار ماست که دوست دارم اسم آن را بازى تمام بازى ها بگذارم. دوست دارم هواداران را شاد کنیم و سرشار از خوش بینى هستیم. آنها منتظر بازى فینال جام حذفى خود نیز هستند و با روحیه بالا و انگیزه صعود برابر ما ظاهرمى شوند.

وی افزود: مطمئن هستم تماشاگران ما هم با حضور در استادیوم و هم در منزل یک بازى فوق العاده را شاعد باشند. از آنها انتظار داریم در استادیوم همراه ما باشند چون برد نقش ویژه اى براى ما خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد الوحده گفت: آنها بازیکنان بین المللى خوبى دارند و اسطوره آنها على کریمى امارات یعنى اسماعیل مطر است اما ما امیدوار با این بازى هستیم و نیازمند آن قلبى گرم و امیدوارکننده براى ماست.

وی در ادامه گفت: هم براى آنها و هم ما برد مهم است و آنها با پیروزى برابر الریان نشان دادند انگیزه زیادى برابر ما خواهند داشت و براى همین نیازمند این کرى علیه ما هستند.

برانکو در رابطه با بستگی داشتن سرنوشت پرسپولیس به دیگر بازی این گروه عنوان کرد: هم براى آنها و هم ما برد مهم است و آنها با پیروزى برابر الریان نشان دادند انگیزه زیادى برابر ما خواهند داشت و براى همین نیازمند این کرى علیه ما هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان بازیکنانش گفت: بیرانوند از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شده و البته جاى خوشحالى است که امیرى و انصارى مشکلى نخواهند و این را در نظر بگیرید که انصارى بعد از بازى با الهلال تمرینى نداشته و تمرین روز گذشته اولین آن بوده است. سامان نریمان جهان هم در بازى قبلى دچار مصدومیت شد اما با بازگشت و بهبودى نسبى مصدومان شرایط خوب و خوشحال کننده اى داریم.

وی در مورد تفاوت عملکرد تیمش در بازی‌های لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و تفاوت زیادى با رقابت داخلى دارد. ما در دوحه باختیم و اما شایسته آن نبودیم. در تهران الریان ٤ موقعیت داشت اما ما ١٦ موقعیت ایجاد کردیم. اگر پنالتى گل مى شد شرایط کاملا تغییر مى کرد. در لیگ قهرمانان آسیا نیاز نیست از شانس صد در صدى استفاده کنیم و باید اینقدر خوش شانس باشیم که از شانس پایین نیز سود ببریم. ما کاملا در این گروه نشان دادیم که هیچ تیمى  برتر از ما نیست. حضور تماشاگران اصلا باعث استرس بازیکنانم نمى شوند و آنها خوشحال و با انگیزه بیشتر برابر حریف قرار خواهند گرفت.

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد ضعف تیمش روی ضد حملات حریف گفت: بازى ما هجومى است و مشخص است که دچار ضدحمله شویم و البته قبول نداریم که گل هایى که در گذشته دریافت کردیم بیشتر روى همین مساله بوده است و ما به طور مثال مقابل الهلال  از کرنر گل خوردیم و البته باید  فردا تلاش کنیم تا کمترین فرصت را به خریف بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز