خبرگزاری کار ایران

برنامه ویژه برای استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۹۱

عضو شورای شهر امروز با حضور در محل تمرین پرسپولیس با سرپرست سرخپوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو، عضو شورای شهر تهران امروز با حضور در محل تمرین سرخپوشان با سرپرست تیم پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه کوتاه عضو شورای شهر با اعلام برنامه ویژه‌ی این شورا برای حمایت از دو باشگاه مطرح پایتخت گفت: استقلال و پرسپولیس ستون‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند که هرگاه از مشکلات و حواشی به دور بوده‌اند، فوتبال ملی کشورمان نیز رونق گرفته و موفق عمل کرده است.

سرخو در ادامه صحبت‌های خود حمایت شورای شهر تهران از پرسپولیس و استقلال را وظیفه این شورا دانست و گفت: باید راه همکاری بین شورای شهر و اعضای هیات مدیره این دو تیم فراهم شده تا سرخابی‌ها بتوانند با توجه به قشر مهمی که طرفدار خود می‌بینند از حمایت‌های لازم نیز برخوردار شوند.

سرخو تاکید کرد: دو استوانه اصلى تیم ملى کشورمان را تیم هاى پرسپولیس واستقلال تشکیل مى دهند ازاینرو همکارى مدیریت شهرى و شوراى شهر با این باشگاهها باید بصورت سیستمى پیش بینى شود. در این راستا همه اقدامات باید با هماهنگى وزارت ورزش وجوانان و عندالزوم با خرید قسمتى از سهام دو باشگاه انجام شود.

وی ادامه داد: بهترین راهکار برای این مساله حضور یک عضو از اعضای هیات مدیره دو باشگاه از بین شورای شهر است تا آنها ضمن حمایت معنوی و مادی از این دو باشگاه به رشد و اعتلای ورزش شهر تهران که با موفقیت این دو تیم در تیم ملی نیز نمود خواهد یافت، کمک کنند.

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس نیز با تمجید از حضور عضو شورای شهر تهران برای او آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد این طرح در دستور کار قرار گرفته تا باشگاه‌های مطرح کشور از مشکلات مالی که همین چندی پیش باعث اعتصاب در تیم قهرمان فوتبال ایران شد جدا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز