خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال خوزستان_ الجزیره امارات؛ یک قدم تا صعود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۲۶

آبی‌های اهوازی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید از سد الجزیره امارات بگذرند تا از دیگر تیم‌های این گروه گزندی نبینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در آخرین دیدار گروه B، استقلال خوزستان نماینده ایران سه شنبه 19 اردیبهشت در ورزشگاه غدیر شهر اهواز میزبان الجزیره امارات است.

الجزیره که با تساوی مقابل الفتح عربستان تنها یک امتیاز دیدارهای پشت سرگذاشته‌اش را کسب کرده و با همین تک امتیاز در رده چهارم جدول گروه B قرار دارد، در بازی رفت با یک گل در زمین خود مغلوب آبی‌پوشان خوزستان شده است.

این تیم که بازی قبل را برابر لخویا واگذار کرده هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان ندارد.

 در مقابل استقلال خوزستان با 8 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در تعقیب لخویای قطر است. این تیم با برد شیرین در بازی پایانی لیگ برتر فوتبال ایران با انگیزه بالایی در این دیدار خانگی به میدان خواهد رفت. 

در پایان این بازی‌ها و در صورت پیروزی استقلال خوزستان برابر الجزیره، نماینده ایران به عنوان تیم دوم به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد اما در صورت باخت یا مساوی باید نگران نتیجه دیگر دیدار علیه خود باشد. 

لخویا می‌تواند با باخت در دیدار پایانی که تغییری در برنامه صعود آنها نخواهد داشت، زمینه صعود الفتح، تنها تیم سعودی این گروه را فراهم کند و آبی‌پوشان خوزستانی را با حذف از گروه مواجه کند.

باید دید استقلال خوزستان چگونه از حیثیت قهرمان لیگ پانزدهم فوتبال ایران دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز