خبرگزاری کار ایران

هواداران استقلال لایق بهترین ها هستند؛

منصوریان: چشمی و چپارف برمی‌گردند/ فرشید باقری آدم محکمی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۴۳

سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر سپاهان گفت: با حفط استخوان بندی تیم و جذب چند بازیکن می توانیم سال آینده یک گام بلند‌تر برداریم و استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم.

به گزارش ایلنا، جز شکر خدا حرف دیگری نداریم چون از مسیر سخت اوایل فصل عبور کردیم و به اینجا رسیدیم. از هوادارانمان هم تشکر می کنم چون با حمایت کامل آنها و تکیه بر جوانان فصل را به پایان رساندیم.

وی افزود: در روزهای سخت هواداران ما هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و امروز جواب اعتمادشان را دریافت کردند. اینها لایق بهترین‌ها در آسیا هستند. ما 11 نفر در کادرفنی و 11 بازیکن تغییرات داشتیم هر چند به اندازه لیاقت هواداران نه اما پاسخ بدی ندادیم.

سرمربی استقلال در خصوص دیدار پیش رو در لیگ قهرمانان عنوان کرد: سه‌شنبه بازی بسیار سختی با التعاون عربستان داریم و حریف ما تیم سختکوشی است. از بین هر دو بازی گروه ما یک تیم صعود می‌کند و باید زیرک باشیم. باید صددرصد حرفه‌ای و منطقی باشیم و ابتدا جواز صعود را دریافت و بعد به صدر جدول نگاه کنیم.

علیرضا منصوریان از اهداف استقلال در فصل آینده نام برد و بیان کرد: اگر از گروه‌مان در آسیا صعود و پلی‌آف اول بعد از صعود  را رد کنیم معتقد هستم سال 96 سال خوبی برای استقلال خواهد بود. به استخوان بندی تیم دست نمی‌زنیم و از افتخاری قول گرفتم با حفط استخوان بندی و جذب چند بازیکن سال آینده یک گام بلند‌تر برداریم و استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم. امیدوارم سال آینده هواداران را به جایگاه واقعی برسانیم و برای این امر مهم فقط و فقط باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: از هواداران می‌خواهم کمک کنند با کاوه رضایی و ابراهیمی قرارداد را تمدید و تیم را تقویت کنیم.

منصوریان در خصوص جذب بازیکنان جدیدخاطرنشان کرد: ما همیشه به دنبال رستگاری هستیم و با توجه به شرایط ابتدای فصل به رستگاری رسیدیم. به احتمال 90 درصد خروجی ما کم است و شاید یکی دو نفر بروند. جپاروف و چشمی برمی‌گردند. چشمی نقطه امید ما برای فصل آینده است و احتمال اینکه خرید داشته باشیم 2 یا 3 نفر خواهد بود.

سرمربی استقلال در مورد گلزنی باقری و ناراحتی او گفت: فرشید باقری آدمی نیست که فکر کنید همیشه لبخند روی لب دارد و ادم محکمی است. امسال دو گل مهم برای ما زد. همه آرزو می‌کردند در بازی با سایپا او گل بزند و خدا نیز او را سربلند کرد. احساس می‌کردم قبل از بازی تغییراتی خواهد داشت و قکر می‌کردم نهایتا پاس گل بدهد اما با لطف خدا و دعای پدر و مادرش گل مهمی زد . چه ببریم و ببازیم یا مساوی کنیم او اولین نفر رختکن را ترک می‌کند.

وی در خصوص غیبت امید نورافکن در اردوی تیم ملی جوانان تصریح کرد: اگر استقلال بازی داخلی داشت ما معتقدیم پرچم ملی بر داخلی برتری دارد اما استقلال بازی ملی دارد و 30 میلیون هوادار احساس و عواطف پشت این تیم خوابیده است. استقلال نیز تیم ملی است و تیم جوانان نیز ملی است. شرایط ما سخت است و امروز با اضطراب ابراهیمی را بازی دادیم. در شرایطی که ما در پست شماره 6 بالانس نیستیم. اولویت نورافکن بازی در استقلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز