خبرگزاری کار ایران

با شکست مقابل سپاهان مشخص شد

وابستگی تراکتور به نوری!

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۱۳

تیم فوتبال تراکتورسازی بازهم در غیاب هافبک باتجربه خود نتوانست نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل سپاهان در غیاب محمد نوری و چند مهره هجومی دیگر خود در خط میانی نتوانست نتیجه لازم را بگیرد و رتبه دوم جدول را از دست داد.

این چهارمین باری بود که تراکتورسازی در لیگ برتر بدون محمد نوری به میدان رفت و نتایج سایر دیدارها هم نشان از نقش موثر این هافبک با تجربه در عملکرد سرخپوشان تبریزی دارد.

نوری به جز بازی با سپاهان در دیدار با پدیده، سایپا و ذوب‌آهن هم غایب بود و از میان این 4 بازی تنها مقابل ذوب‌آهن موفق به پیروزی شد.

تراکتوری‌ها برابر سایپا و پدیده که در آن مقطع جزو تیم‌های پایین جدول بودند و در حالی که به نظر می‌رسید کار راحتی مقابل آنها در پیش داشته باشند ولی به 2 تساوی رضایت دادند.

نبود نوری در دیدار با سپاهان در مرکز خط میانی تراکتوری‌ها به شدت محسوس بود و بازیکنان این تیم توانایی انتقال توپ از دفاع به حمله و طراحی موقعیت‌ برای مهاجمان خود را نداشتند و وظیفه قطع کردن حملات سپاهانی‌ها هم بر عهده کیانی بود که مشخص بود به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و بازی عصبی او در زمین نشان از همین موضوع داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز