خبرگزاری کار ایران

منصوریان: پدیده تیم سخت کوشی است/ اشتباه از رحمتی نبود

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۹۱

سرمربی استقلال تهران پس از برتری شاگردانش در نشست خبری گفت: بازیکنان نمی خواستند رحمتی ناراحت به تهران بازگردد برای همین در نیمه دوم تهاجمی بازی کردیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی استقلال تهان پس از پیروزی شاگردانش برابر پدیده مشهد در نشست خبری گفت: امروز با همدلی بردیم و نمی شود گفت با کار تاکتیکی بردیم. بعضی مواقع نمی شود با کار تاکتیکی پیروز شد. بازیکنان استقلال می‌خواستند کاپیتان خودشان را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: ما یک تیم محکم و سخت‌کوش را شکست دادیم و از این بابت خوشحال هستم. پدیده قوی ظاهر شد و بازی سختی را پیروز شدیم.

سرمربی استقلال درباره اشتباه رحمتی گفت: این اشتباه از رحمتی نبود. من واقعا نمی‌دانم چرا خط دفاع ما امروز به دنبال تست کردن رحمتی بود و 10، 11 پاس رو به عقب او داد. شاید این اتفاق و این گل باعث شد ما بتوانیم به بازی برگردیم چرا که بازیکنان ما در بین دو نیمه در رختکن هم قسم شدند کاپیتان خود را با خوشحالی راهی فرودگاه کنند. امروز روزی نبود که کار تاکتیکی جواب بدهد و ما انتحاری بازی کردیم . خوشحالم که کاپیتان ما امروز خوشحال شد.

منصوریان درخصوص حضور هواداران استقلال در ورزشگاه مشهد اظهار داشت: از جایگاه بسیار قوی که در شهر مشهد داریم خوشحالم و هواداران دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند و تا پاسی از شب در هتل محل اقامت ما حضور داشتند، خداراشکر که بازی را بردیم و در همان نیمه اول می‌دانستیم که پدیده بسیار سخت‌کوش و پرتلاش است.

سرمربی آبی ها درباره عملکرد مهاجری در پدیده و حضور او در جمع مشهدی ها بیان کرد: مسیری که من در استقلال طی کردم بی‌شباهت به مسیر رضا مهاجری در پدیده نیست. برای او بسیار خوشحالم که این مسیر را طی کرد و از طرف دیگر بازیکنان اجازه ندادند کاپیتان تیمشان ناراحت به تهران برگردد. آنها می‌خواستند کاپیتان استقلال خوشحال باشد و من هم این برد را تقدیم می‌کنم به هواداران بخصوص تماشاگران مشهدی. آنها در نیمه دوم جانفشانی زیادی کردند و تیم سخت‌کوش مهاجری را شکست دادند، فکر می‌کنم صبر و حوصله مدیران پدیده را در حفظ مهاجری و ایستادن پای او باید تحسین کرد.

علیرضا منصوریان راجع به مسائل داوری بازی امروز عنوان کرد: داوری عالی بود و در بین دو نیمه به او گفتم حتی اگر ببازیم از تو تعریف خواهم کرد، او آینده روشنی خواهد داشت.

خوشحالی منصوریان پس از گلی که توسط نورافکن به ثمر رسید، جالب بود؛ وی در این باره گفت: این خوشحالی فی‌البداهه بود البته من خودم را خیلی نگه داشتم چون نورافکن ضربه خیلی محکمی به من زد و نزدیک بود من را با بازیکن حریف اشتباه بگیرد، این برای دومین بار بود که چنین خوشحالی با او انجام می‌دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز