خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

حسین ماهینی: تبانی الهلال و الریان؟ پرسپولیس صعود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۵۹

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آسیا بدشانسی می‌آوریم و نتایجی که استحقاق آن را داریم بدست نمی‌آید.

حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: بازی بدی مقابل الهلال انجام ندادیم و به عقیده من حریف به طور کامل تحت تاثیر بازی ما قرار داشت ولی از موقعیت‌هایمان نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: ما در آسیا بدشانس هستیم و تا کنون نتایجی که مستحق آن بودیم را کسب نکرده‌ایم. در چند بازی مخصوصا 2 بازی اخیر هم از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در دیدار با الریان و الهلال داور پنالتی‌های ما را نگرفت و این می‌توانست شرایط متفاوتی را برای ما رقم بزند.

مدافع پرسپولیس در ادامه گفت: غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی در این دیدار خیلی تاثیرگذار بود و حضورشان در زمین می‌توانست قوت قلبی برای سایر بازیکنان باشد ولی متاسفانه این دو مهره مهم را در اختیار نداشتیم.

ماهینی در مورد احتمال تبانی الهلال و الریان عنوان کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنیم و الهلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیاست و برای حفظ سرگروهی خود در دیدار با الریان به دنبال امتیاز خواهد بود تا با لخویا روبرو نشود و ما هم باید برای برد به میدان برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز