خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس - الهلال؛ مأموریت غیر ممکن شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۸۷

در صورتی که پرسپولیس بتواند برابر الهلال به پیروزی برسد شاگردان برانکو کار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان برانکو ایوانکوویچ برخلاف یکه‌تازی در لیگ برتر  و کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های داخلی، در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد چندان خوبی تا اینجای کار نداشتند و نسبت به 3 نماینده دیگر فوتبال کشورمان نتایج ضعیف‌تری گرفته‌اند.

پرسپولیس در 4 دیدار گذشته خودش تنها 5 امتیاز کسب کرده و شاید اگر پنالتی عجیب طارمی در دیدار با الریان قطر از دست نمی‌رفت این تیم هم مثل دیگر تیم‌های ایرانی با 7 امتیاز شرایط به مراتب بهتری در جدول داشت.

سرخپوشان از ساعت 19:30 فردا دوشنبه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط باید به مصاف الهلالی بروند که صدرنشین گروه است و در 4 دیدار قبلی خود 8 امتیاز گرفته‌اند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا باید دید شاگردان برانکو چه نتیجه‌ای برابر نماینده عربستان بدست می‌آورند.

پرسپولیس کار دشواری مقابل الهلال خواهد داشت و با در اختیار نداشتن 3 مهره کلیدی خود یعنی حسینی، انصاری و رفیعی شرایط سختی خواهند داشت.

این شاید آخرین فرصت شاگردان برانکو برای ماندن در لیگ قهرمانان باشد و اگر نتیجه لازم را نگیرند ممکن است اولین تیم ایرانی باشند که از دور رقابت‌ها کنار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز