خبرگزاری کار ایران

خاطرات شیرین استقلال از ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۶۶۱

استقلال در بازی فردا دل به درخشش حیدری خوش کرده تا در برابر تیم ازبکستانی به برتری دست یابد.

به گزارش ایلنا، هافبک استقلالی‌ها که در آخرین حضور این تیم در تاشکند نمایشی قابل قبول داشته امیدوار است بتواند دوباره این نمایش را تکرار کند. در آن دیدار خسرو حیدری برای استقلال از ابتدا به میدان رفت و روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

هافبک آبی‌ها در آن دیدار در نیمه اول پایه گذار گل اول استقلال بود؛ با پاس عمقی که به جرکوویچ داد، باعث شد تا استقلال اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کند.

در ادامه بازی استقلال گل مساوی را از نسف قارشی دریافت کرد اما باز هم حیدری توانست برای استقلالی‌ها چاره ساز شود. حرکت انفرادی حیدری از سمت راست با سانتر خوب این بازیکن همراه شد اما این سانتر به دست بازیکنان نسف برخورد کرد تا داور مسابقه ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کند.

جباری نیز این ضربه را تبدیل به گل کرد تا استقلال در روزی که حیدری نمایش فوق‌العاده‌ای داشت، برنده بازی باشد. خسرو حیدری که در دیدارهای گذشته یکی از مهره‌های اصلی منصوریان بوده امیدوار است بتواند با نمایشی قابل قبول در تاشکند دوباره خاطرات شیرین استقلال از ازبکستان را تجدید کند و البته مانند 5 سال گذشته، پایه گذار صعود این تیم باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز