خبرگزاری کار ایران

آمار خیر‌کننده‌ی پدیده/ مهاجری در تعقیب برانکو

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۵۵

پدیده علاوه بر کسب 5 برد متوالی در آستانه‌ی رسیدن به رکورد پرسپولیس و صعود به لیگ قهرمانان است.

به گزارش ایلنا، پدیده‌ مشهد با سرمربیگری رضا مهاجری در آستانه‌ی رسیدن به رکورد پرسپولیس است. آنها از 5 بازی گذشته‌ی خود 5 برد به دست آورده‌اند. رکورد پیروزی‌های متوالی در لیگ شانزدهم در اختیار پرسپولیس است که 6 برد متوالی به دست آورده. شاگردان مهاجری در بازی بعدی خود (جمعه) به مصاف تراکتوری می‌روند که یک لشکر غایب دارد و از این رو آنها شانس شکست دادن تیم قلعه‌نویی را در مشهد دارند، تیمی که برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا مبارزه می‌کند.

پس از اینکه در بهمن ماه سال گذشته قرار شد پرویز مظلومی سرمربی پدیده شود و اعتراض مهاجری به این داستان‌ها روند صعودی پدیده هم آغاز گشت. آنها تا هفته‌ی 21 در آستانه‌ی سقوط به لیگ دسته یک بودند. با این حال از آن به بعد پدیده 3 بازی خانگی و دو بازی خارج از خانه‌ی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. نکته‌ی جالب توجه اینکه پدیده در این 5 بازی تنها 2 بار دروازه‌ی خود را باز شده دیده که هر دوی این گلها را در یک دیدار (در برابر گسترش) دریافت کرده و در 4 بازی گل نخورده است. آنها سه بازی 6 امتیازی خود در برابر تیم‌های انتهای جدولی صنعت نفت، صبا و ماشین‌سازی را برده‌اند. همچنین پیکان مدعی را در خانه‌ی حریف تسلیم کرده‌اند (با نتیجه‌ی 2-0).

در هفته‌های اخیر محسن یوسفی یکی از ستارگان این تیم بوده و در کنار بازیکنانی چون رضا ناصحی، اکبر ایمانی، حسین مهربان، میلاد کمندانی، معین عباسیان و حسین زامهران نقش پررنگی در بردهای اخیر ایفا نموده است. 

پدیده نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر یک تیم بی‌ستاره است. با این حال، عملکرد عالی کادر فنی و بازیکنان این تیم موجب شده است که از تیمی که در آستانه‌ی سقوط بود به تیمی تبدیل شودند که شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دارند. در صورتی که تراکتور قهرمان جام حذفی شود پدیده تنها 2 امتیاز تا منطقه‌ی صعود فاصله دارد. آنها با 34 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و ذوب‌آهن با 36 امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز